happy ending massage

در این مقاله به بررسی ماساژ هپی خواهیم پرداخت. برای آشنایی با نحوه انجام دادن ماساژ هپی، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. ماساژ بدن به منظور رفع خستگی و درمان طبیعی بدن صورت می‌گیرد. ماساژ، روشی مکمل در کنار درمان‌های دارویی می‌باشد. امروزه ماساژ به عنوان روشی اثر بخش و مفید در میان مردم گسترش یافته است. این روش قدمتی ۴۰۰۰ ساله داشته که ریشه در طب سنتی دارد. از فواید ماساژ می‌توان به بهبود یافتن گردش خون، کاهش درد‌های عضلانی، رفع خستگی، از بین رفتن اضطراب و استرس، ایجاد آرامش و بهبود بیمار‌های استخوانی و… اشاره کرد.

ماساژ هپی با متمرکز شدن بر نقاط مختلف بدن از جمله دست و پاها، کمر، گردن، شانه و … موجب ارتقاء سطح سلامتی بدن و شادابی و جوانی پوست می‌شود. امروزه به دنبال محبوبیت ماساژ هپی، مراکز مختلفی به صورت تخصصی بر روی این کار متمرکز شده‌اند. در این میان استان تهران از این ماجرا مستثنی نبوده و انواع ماساژ از جمله ماساژ هپی در تهران نیز انجام می‌شود. تک نشین آماده ارائه محصولات جهت ماساژ با کیفیت در این زمینه می‌باشد.

 معنی ماساژ هپی چیست؟

شاید تا به حال نام ماساژ هپی را شنیده باشید. نام این روش به طور متداول در کنار ماساژ فول بادی شنیده می‌شود. این نوع از ماساژ، بیشتر در کشورهای خارجی مرسوم بوده که موجب برطرف شدن نیاز جنسی افراد می‌شود. ماساژ هپی نوعی ماساژ جنسی است؛ که بیشتر به بحث عشق ورزیدن می‌پردازد. در ادامه انجام این روش، موجب آزاد شدن کشش‌های بدنی و فشارهای روحی شده که می‌تواند ارضای جنسی را به دنبال داشته باشد.

در ماساژ هپی به دلیل وجود داشتن آزادی دو طرفه، فرد در طول درمان لذت بیشتری می‌برد. این نوع از ماساژ، جهت برپا داشتن روابط فیزیکی در زمان اختلال جنسی، محدودیت و جلوگیری از روابط، انحام می‌شود. ماساژ هپی در کنار مزایای درمانی خود، می‌تواند گاهی اوقات معایبی نیز داشته باشد؛ زیرا در این روش، نیازهای جنسی افراد  به صورت نامتعارف رفع می‌شود..

ماساژ هپی فول بادی

ماساژ هپی فول بادی

فواید ماساژ هپی

 ماساژ هپی بر روی نقاط مختلف بدن، کار می‌کند. به عبارتی می‌توان گفت، از سر تا نوک انگشتان ماساژ داده می‌شود. این روش آرامش را به بدن منتقل می‌کند. در ادامه به بررسی برخی از فواید این روش می‌پردازیم.

  • شادابی و جوانسازی پوست: ماساژ درمانی یکی از روش‌های مناسب، جهت از بین بردن سلول‌های مرده پوست می‌باشد. با گذشت زمان سلول‌های مرده در پوست افزایش می‌یابد. این امر موجب کاهش زیبایی پوست افراد می‌شود.
  • از بین بردن کسلی و خستگی بدن : انجام دادن فعالیت‌های گسترده، موجب خستگی و کسلی بدن می‌شود. به همین خاطر بدن انرژی خود را با انجام فعالیت‌های روزانه از دست می‌دهد. برای رفع این عارضه  ما به شما ماساژ را پیشنهاد می‌کنیم. ماساژ هپی باعث افزایش گردش خون شده که خستگی و کسلی را از بین می‌برد.
  • دفع سموم : ماساژ هپی یکی از گزینه‌های مناسب، برای سم زدایی بدن می‌باشد. سموم بدن از طریق گره‌های لنفاوی دفع می‌شود. با استفاده از این روش، بافت‌ها نرم شده و همراه با گردش خون، میزان دفع سموم نیز افزایش می‌یابد. برای داشتن بدنی سالم، این روش به شدت توصیه می‌شود.
  • خواب راحت : برای داشتن خواب راحت می‌توانید، ماساژ را امتحان کنید. در این روش بدن به طور کامل ریلکس شده و موجب انتقال انرژی مثبت به بدن شما می‌شود.
  • تاثیر مثبت بر روی سیستم گوارش: ماساژ درمانی از طریق تحریک سیستم عصبی بدن، گوارش را تنظیم می‌کند. این روش با گذشت زمان، مشکلات گوارشی را از بین برده و موجب بهبود عملکرد این سیستم می‌شود. به مرور زمان این امر، موجب افزایش انرژی مثبت در بدن خواهد شد.
  • کاهش افسردگی و استرس : اکثر بیماری‌های افسردگی، از انرژی منفی افراد نشات می‌گیرد. ماساژ، میزان استرس و اضطراب را در بدن کاهش داده و موجب افزایش ایمنی بدن می‌شود. طی گذر زمان، انرژی مثبت در بدن افراد افزایش می‌یابد.
  • اکسیژن رسانی : در این روش تراپیست از شما می‌خواهد که نفس عمیق بکشید. این کار باعث می‌شود تا اکسیژن رسانی به خوبی انجام شود. در این روش با کشیدن نفس عمیق، تمام گرفتگی‌ها در سیستم تنفسی بر طرف می‌شود.

این روش نیاز به تجهیزات مختلف داشته که تک نشین ارائه دهنده انواع محصولات از جمله تخت ماساژ و … می‌باشد. 

آموزش ماساژ نوع هپی

 آموزش ماساژ نوع هپی

آموزش ماساژ نوع هپی

  • محیط باید آرام و راحت باشد.
  • ابتدا باید تجهیزات مورد نیاز برای ماساژ هپی را آماده کنید.
  • قبل از ماساژ، دست‌های خود را شسته و آن را گرم کنید.
  • سپس روغن را به طور غیر مستقیم به بدن بمالید.
  • روغن ماساژ باید متعادل باشد؛ یعنی نه خیلی گرم و نه خیلی سرد
  • در هنگام ماساژ از داشتن وسایلی مانند ساعت مچی، انگشتر و ‌… خودداری کنید. با بهره‌گیری از تجهیزات تک نشین می‌توانید ، محیطی زیبا برای مشتریان خود به ارمغان بیاورید.

مواردی که قبل و بعد از انجام ماساژ باید رعایت کرد

نکات مربوط به قبل از ماساژ عبارتند از:

  • یک الی دو ساعت قبل از انجام ماساژ هپی، تنقلات و غذا نخورید.
  • از افراد متخصص و با تجربه، برای انجام این ماساژ استفاده کنید.
  • قبل از ماساژ، اشیاء همراه خود را کنار بگذارید. برای نمونه می‌توان به گوشواره، زیور آلات، ساعت و … اشاره کرد.
  • در صورت داشتن بیماری خاص، ماساژور خود را در جریان آن قرار دهید.
  • طی انجام ماساژ، نفس‌های عمیق بکشید و این عمل را به طور مداوم تکرار کنید.
  • هنگام ماساژ از رایحه و روغن‌های مختلف استفاده می‌شود. در صورت ایجاد حساسیت، به تراپیست اطلاع دهید.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل و احساس ناراحتی، به تراپیست اطلاع دهید.

نکاتی که بعد از ماساژ باید رعایت شوند عبارتند از:

  • احساس درد و گرفتگی، بعد از ماساژ طبیعی است. برای کاهش درد می‌توانید از حرکات کششی استفاده کنید.
  • بعد از انجام دادن ماساژ، احتمال افتادن قند خون وجود دارد؛ به همین خاطر بعد از ماساژ، از یک میان وعده سبک استفاده کنید.
  • بعد از ماساژ حتما استراحت کنید. پیشنهاد می‌کنیم؛ در روز تعطیل ماساژ را انجام دهید.
  • حتما بعد از ماساژ، ۱ الی ۲ لیوان آب بنوشید. زیرا این امر به دفع مواد زائد بدن کمک می‌کند و باعث خارج شدن سموم می‌شود.
وسایل ماساژ

وسایل ماساژ

برای ماساژ از چه تجهیزاتی استفاده می‌کنیم ؟

یکی از نکات مهم برای دریافت ماساژ هپی ایده‌آل، خرید لوازم با کیفیت می‌باشد.  تخت و صندلی، جزء لوازم ضروری و مهم برای ماساژ دادن است. استفاده از تخت ماساژ علاوه بر راحتی فرد، موجب دسترسی آسان و تسلط بیشتر تراپیست به بدن فرد می‌شود. تک نشین دارنده با کیفیت ترین تخت و صندلی ماساژ می‌باشد.

ماساژ هپی فوق بادی در تهران

ماساژ هپی فوق بادی در تهران انجام شده که طرفداران خاص زیادی دارد. منظور از فوق بادی، ماساژ کل بدن است. با ماساژ کل بدن، تمامی نقاط بدن شما ماساژ گرفته و شما به آرامش خواهید رسید. در ماساژ هپی فوق بادی، یک فرد متخصص طی ماساژ درمانی، بدن شما را ماساژ می‌دهد. این نوع از ماساژ شامل بازوها، پاها، گردن، شکم، باسن، سینه و پشت می‌شود. این روش از پرکاربردترین و محبوب‌ترین نمونه‌ها است. ماساژ هپی فوق بادی با بالاترین کیفیت در تهران انجام می‌شود. افرادی که در تهران مشغول به این حرفه هستند؛ می‌توانند محصولات خود را از تک نشین سفارش داده  و در کمترین زمان آن‌ها را دریافت کنند.

معرفی انواع ماساژهای هپی

به طور کلی انواع مختلفی از ماساژ هپی وجود داشته که هر کدام از این روش‌ها، به شکل‌های مختلف بر روی بدن اعمال می‌شوند. نوع انتخاب این روش‌ها بر عهده مشتری می‌باشد. در ادامه به معرفی انواع ماساژ هپی می‌پردازیم.

  • سوئدی : ماساژ سوئدی، از روش‌های شناخته شده در جهان است. این روش به نام ماساژ ریلکسی نیز مشهور می‌باشد. از اهداف مهم این ماساژ می‌توان به آرام کردن کل بدن اشاره کرد. افرادی که در این زمینه تخصص دارند؛ به خوبی با ماساژ سوئدی آشنا هستند.
  • تایلندی : از دیگر روش‌های محبوب و پرطرفدار در دنیا، می‌توان به ماساژ تایلندی اشاره کرد. این روش برای ایجاد آرامش و آرام کردن بدن از فشارهای آرام و آهسته و ترفندهای کششی استفاده می‌کند. این روش قدمتی چندین ساله داشته و جزء روش‌های باستانی می‌باشد.
  • سنگ داغ : ماساژ سنگ داغ، یکی از روش‌های خاص و حرفه‌ای است. این روش ریشه در باورهای گذشته دارد. آن‌ها سنگ داغ را منشاء آرامش روانی و تمرکز اعصاب می‌دانستند‌‌. سنگ داغ ، گرما و وزن سنگ را به بدن منتقل می‌کند. این امر موجب نرمی و شل شدن بافت‌ها می‌شود. سنگ داغ با انتقال نیرو، انرژی شما را افزایش می‌دهد.
  • ماساژ شمعی : روش ماساژ شمعی، برای متمرکز کردن قدرت بدن و روح استفاده می‌شود. در این روش شمع ذوب شده، بر روی نقاط مختلف بدن ریخته می‌‌شود. سپس محتویات موجود با حرکات آهسته و ملایم بر روی پوست اعمال می‌شود. در این روش به دلیل استفاده از محتویات مختلف، پوست شما مرطوب می‌گردد. در این روش علاوه بر مرطوب شدن پوست، بدن شما خوشبو و شفاف تر می‌شود.
این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo