آیا بچه ها می توانند از صندلی ماساژور استفاده کنند؟

kids

“بچه ها از والدین خود تقلید می کنند” … یک ضرب المثل رایج است و ما باید همین تعداد را تجربه کرده باشیم. وقتی صندلی ماساژور می‌خرید و آن را در خانه دارید، بچه‌هایتان هم می‌خواهند از آن استفاده کنند. آنها کنجکاو می شوند تا آن را تجربه کنند زیرا استفاده از صندلی ماساژ می تواند تجربه جدیدی برای آنها باشد. در این لحظه احساس می کنید در شرایط مطمئنا نگران هستید، آیا استفاده از صندلی ماساژ برای بچه ها خوب است یا خیر؟ آیا استفاده کودکان از صندلی ماساژور ضرری دارد؟

به گفته کارشناسان ، پاسخ مثبت است. مطمئنا، محدودیت هایی وجود دارد. کودکان زیر 10 سال یا بیشتر هرگز نباید از صندلی ماساژور بدون نظارت بزرگسالان استفاده کنند. با این حال، اگر به کودکان بالای 10 سال آموزش داده شود که از صندلی به صورت سیستماتیک استفاده کنند و اگر بتوانند به طور مستقل کار کنند، برای آنها یک مزیت است. به طور مرتب از آن استفاده کنید. وقتی کودکان یک صندلی ماساژور را می بینند، بلافاصله می پرند تا آن را امتحان کنند. پس از چند دقیقه، آنها در تجربه ماساژ بسیار آرام می‌شوند. عضلات جوان قطعا از ماساژ درمانی سود می برند. صندلی های ماساژور به افزایش گردش خون کمک می کند و به آرامش آنها کمک می کند. و شاید جذاب ترین این باشد که معمولاً بچه ها تجربه صندلی ماساژور را دوست دارند.

در اینجا چند توصیه جالب در رابطه با کودکان و ماساژ درمانی وجود دارد:

برای مبارزه با استرس: درست مانند ما بزرگ‌سالان، بچه‌ها هم تحت استرس قرار می‌گیرند، اما همیشه آن استرس را به همان شکلی که ما نشان می‌دهیم نشان نمی‌دهند. طلاق، مدرسه، نتایج، رقابت، فشار والدین و غیره می‌توانند در استرس فرزند شما نقش داشته باشند. فقط به این دلیل که آنها علائم استرس را مانند بزرگسالان نشان نمی دهند به این معنی نیست که آنها آن را به طور قابل توجهی و عمیق در ذهن و قلب خود احساس نمی کنند. صندلی ماساژ در نهایت می تواند به منبعی برای درمان کودکان شما تبدیل شود. بچه ها ممکن است فکر می‌کنید این یک بازی است و ممکن است از آن برای سرگرمی استفاده کنند، اما در واقع وقتی روی صندلی می‌نشینند و از آن استفاده می‌کنند، از مزایای درمانی واقعی برخوردار می‌شوند. ماساژ یک پادزهر اسکلتی عضلانی عالی برای استرس و اضطراب است، بنابراین می‌توان از صندلی ماساژور استفاده کرد به عنوان درمانی برای فرزندان شما برای تسکین هرگونه استرسی که ممکن است تجربه کنند. زندگی با استرس مداوم، در کودکان و بزرگسالان ممکن است منجر به افزایش کورتیزول شود که می‌تواند به سلول‌های ایمنی آسیب برساند، در نتیجه سیستم ایمنی را تضعیف می‌کند. صندلی‌های ماساژ می‌توانند استرس را مانند بازی یا اسباب‌بازی بچه‌ها تسکین دهند و به نوبه خود به سیستم ایمنی تسکین دهند.

شرایط پزشکی: در صورتی که کودک شما با سایر شرایط پزشکی که در اثر استرس تشدید می شوند، دست و پنجه نرم می کند. دیابت، آسم ناشی از استرس، آلرژی ها، بیماری های خودایمنی و سپس صندلی ماساژ نیز ممکن است به این علائم کمک کند. ماساژ به کودکان مبتلا به اوتیسم کمک می کند. برخی از محققان همچنین نشان داده‌اند که ماساژ درمانی مزایای قابل‌توجهی در زمینه‌های ارتباط اجتماعی، رفتار انطباقی، و افزایش مشخصات حسی دارد.

نکات مفید برای والدین:

بهترین زمان برای اجازه دادن به کودکان برای ماساژ روی صندلی ماساژ، زمانی است که کودک شما تحت فشار مطالعه است یا نیاز به استراحت دارد.

او را قبل از رفتن به رختخواب یا بعد از حمام هنگامی که هر دو آرام تر هستید، روی صندلی ماساژور قرار دهید.

هم پدران و هم مادران را در ماساژ کودک با نیازهای ویژه مشارکت دهید.

هنگامی که کودک در حال ماساژ است، کمی موسیقی بگذارید.

هنر مدیتیشن را در حین استراحت روی صندلی ماساژ به کودک خود آموزش دهید.

بنابراین، هنگامی که مزایای بیشمار صندلی ماساژور را در نظر می گیرید، ممکن است فقط داشتن یک صندلی ماساژور را در نظر بگیرید و از مزایای آن برای فرزندان یا نوه های خود و همچنین برای کل خانواده لذت ببرید.

این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo