شرکت نیکان آسا پرشین

درباره ما بیشتر بدانید :

شرکت نیکان آسا پرشین فعالیت خود را در زمینه ی واردات و فروش ادوات و صندلیهای ماساژور با دریافت مجوز از اداره کل تجهیزات پزشکی از سال ۱۳۸۶ آغاز نموده و نماینده انحصاری ماساژورهای بست رست (Best Rest)  و آرونت (Aront) در ایران میباشد.(آرونت و بست رست تنها با ضمانت نامه نیکان آسا پرشین معتبر میباشد.)

درباره ما بیشتر بخوانید :

هدف فعالیت شرکت نیکان آسا پرشین:

با توجه به  استقبال صورت گرفته از محصولات ماساژور آرونت و بست رست به دلیل افزایش تنش ها و استرس دربین افراد جامعه به سبب فشارها و مشغله های زندگی شهری .

و همچنین دردهای جسمانی به دلیل شیوه های نامناسب نشستن در محل کار و منزل و کم تحرکی این نیاز احساس می شود که با ارائه  محصولات مناسب و مفید و کارآمد در بین افراد جامعه گامی در جهت کاهش این مشکلات که ریشه در استرس و نبود آرامش دارد برداشته شود.

شرکت نیکان آسا پرشین (نماینده انحصاری مبل ماساژور آرونت و ماساژور بست رست) این افتخار را دارد که با ارائه محصولات ماساژور با کیفیت، گامی هرچند کوتاه در این زمینه بردارد.

محصولات ماساژور:

کلیه محصولات دارای تاییدیه های بین الملی ISO9001:2008 ، FDA، CE، ROHAS، UKAS، ISO1348-2003 می باشند.

لازم به ذکر است که از تمامی شما مشتریان عزیز که همواره به این شرکت اعتماد داشته اید و محصولات آن را تهیه کرده اید صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم.

 

صندلی ماساژور آرونت
نیکان آسا پرشین
صندلی ماساژور آرونت
دفترچه راهنمای صندلی ماساژور آرونت

برای مشاهده دفترچه راهنمای صندلی های ماساژور آرونت بر روی عکس کلیک نمایید

رزومه شرکت نیکان آسا پرشین

برای مشاهده رزومه شرکت نیکان آسا پرشین بر روی عکس کلیک کنید

برای مشاهده دفترچه جامع محصولات آرونت و بست رست بر روی عکس کلیک نمایید