نحوه استفاده از ماساژور تفنگی RT-1052

یکی از پر فروش ترین ماساژور های شارژی دستی از شرکت آرونت ، RT-1052  میباشد ، در این مقاله نحوه استفاده از ماساژور تفنگی RT-1052 را به شما آموزش میدهیم تا بهتر و بیشتر این وسیله را بشناسید و از آن راحت تر استفاده کنید.

درباره ماساژور تفنگی RT-1052

درباره ماساژور تفنگی RT-1052

شرکت آرونت با طراحی و تولید ماساژور شارژی RT-1052 در زمینه ماساژور های شارژی دست به انقلاب بزرگی زده است.

این ماساژور که طرفداران بسیاری مخصوصا در بین ورزشکاران پیدا کرده است دارای ویژگی های منحصر بفردی میباشد که باهم به آن ها رسیدگی مکنیم.

طراحی ظاهری RT-1052

ماساژور تفنگی RT-1052 از نظر ظاهری بطوری طراحی شده است که به راحتی و تحت شرایط مختلف بتوان از آن استفاده کرد.

طراحی ارگونومی و نیز ضد لغزش بودن دسته این ماساژور تفنگی باعث میشود تا در جهات مختلف از آن استفاده کنید بدون اینکه از دست رها شود .

درباره ماساژور تفنگی RT-1052

بدنه این دستگاه ماساژور از فایبرگلاس ساخته شده است تا در وزن این دستگاه تاثیر مثبت داشته باشد و نیز مقاوم در برابر ضربه و شکستگی باشد.

از طرفی دیگر نیز بر روی دسته RT-1052 روکش مخصوصی قرار گرفته است تا علاوه بر جلوگیری از لغزش دستگاه مانع از تعریق شود.

درباره ماساژور تفنگی RT-1052

یک نمایشگر LED در قسمت انتهایی دسته یا همان باتری ماساژور تفنگی قرار گرفته است که میتوان میزان شارژ دستگاه را از روی رنگ آن متوجه شد.

در قسمت پیشانی ماساژور تهویه دستگاه قرار گرفته است تا گرمای ناشی از فعالیت ماساژور را به بیرون هدایت نماید.

درباره ماساژور تفنگی RT-1052

کنترل پنل RT-1052 در قسمت پشت آن طراحی شده است که میتوانید از طریق آن تنظیمات لازم را بر روی ماساژور تفنگی RT-1052  اعمال نمایید.

ماساژور شارژی تفنگی RT-1052 دارای یک کیف همراه میباشد که میتوانید تمام تجهیزات دستگاه را در آن قرار دهید و به راحتی با خود حمل نمایید.

ویژگی های فنی Aont RT-1052 Massage Gun

برنامه های ماساژ: این ماساژور تفنگی دارای 3 برنامه اتومات یا خودکار میباشد که هر یک از آن ها دارای تنظیم سرعت و قدرت در زمان اجرا میباشد.

باتری لیتیومی ION : باتری مورد استفاده در این دستگاه آخرین و بروزترین نوع از باتری های لیتیومی  میباشد که باعث میشود دستگاه ماساژور در مدت زمان کوتاهی شارژ شود و نیز در بلند مدت بتوان از آن استفاده کرد.

یکی از مزایای بسیار مهم ماساژور تفنگی RT-1052 جدا شدن باتری آن از دستگاه میباشد . شما میتوانید آن را از بدنه اصلی ماساژور جدا نمایید و بصورت مجزا شارژ کنید.

درباره ماساژور تفنگی RT-1052

طبق گفته کمپانی Aront ماساژور تفنگی RT-1052  در مدت 4 ساعت بطور کامل شارژ شده و میتوان از آن بمدت 20 ساعت بدون وقفه استفاده کرد. (توصیه میشود از دستگاه ماساژور بیش از 15 دقیقه استفاده نکنید و در فواصل زمانی معین از این دستگاه استفاده کنید.)

سری های ماساژ دهنده : ماساژور RT-1052 دارای 6 سری مجزا میباشد مکه هر کدام برای ماساژ عضلات و ناحیه های مختلف بدن طراحی شده اند.

درباره ماساژور تفنگی RT-1052

از سری های بزرگ این دستگاه برای بافت های حجیم و وسیع و از سری هی کوچک برای عضلات کوچک و نواحی حساس استفاده میشود.

جنس این سری ها از فیبر فشرده میباشد که ضربات را بدون آنکه به بدن شما آسیبی برسد منتقل کند و نیز از ماساژ بر روی بدن خود لذت ببرید.

موتور ماساژور تفنگی RT-1052 : این ماساژور تفنگی مجهز به یک موتور قوی میباشد . در عین قدرت بالا کاملا بی صدا بوده و دامنه صدای این دستگاه ماساژور کمتر از 50db میباشد.

تعداد ضرباتی که این ماساژور تفنگی در بالاترین سرعت در دقیقه بر بدن وارد مینماید به 2900 ضربه در دقیقه میرسد.

خدمات پس از فروش ماساژور تفنگی آرونت:

شرکت نیکان آسا پرشین نماینده انحصاری ماساژور تفنگی RT-1052  در ایران میباشد . این ماساژور تحت پوشش این شرکت شامل 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد.

لازم بذکر است که ارسال ماساژور RT-1052 به سراسر ایران کاملا رایگان بوده و بر عهده شرکت میباشد.

درباره ماساژور تفنگی RT-1052

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo