ماساژور تفنگی Aront مدل RT-1052

پیشرفته ترین و بروزترین ماساژور شارژی ، ماساژور تفنگی Aront مدل RT-1052 میباشد که توسط کمپانی آرونت عرضه شده است.

با توجه به افزایش سطح فعالیت های جسمی  چه فعالیت های ورزشی و یا فعالیت های کاری ، مردم بیش از پیش به ماساژ و ریکاوری یا بازیابی عضلات نیاز دارند.

در این بین قشری هم وجود دارند که ورزش را بصورت حرفه ای نیز دنبال میکنند و ماساژ و بازیابی عضلات برای آن ها بسایر حائز اهمیت میباشد .

اما فرقی نمیکند شما یک ورزشکار در حد المپیک باشید و یا یک فرد عادی از نظر فعالیت جسمی ، به یک وسیله حرفه ای برای ماساژ و بازیابی عضلات بدن نیاز دارید.

 اما چه مواردی باعث شده است که این وسیله ماساژور در بین تمام اقشار فراگیر شود وبسیار مورد توجه آن ها قرار بگیرد.

طراحی خاص و منحصر بفرد آن و نیز ویژگی های فنی این ماساژور تفنگی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. البته ناگفته نماند ماهیت ماساژ همیشهخ برای انسان جذاب  بوده اما آنچه که مهم میباشد وسیله ماساژ دهنده میباشد.

درباره طراحی ظاهری ماساژور تفنگی Aront مدل RT-1052

این ماساژور تفنگی بصورت T طراحی شده است و در طراحی آن خصوصیات ارگونومی کاملا رعایت شده است تا براحتی در دست قرار بگیرد و بتوان در جهات مختلف از آن استفاده کرد و نیز دسته این ماساژور تفنگی ض لغزش  بوده تا در حین استفاده از دست رها نشود.

در ماساژور تفنگی RT-1052 آرونت برای نمایش میزان شارژ باتری یک چراغ LED در  انتهای دسته یا همان باتری دستگاه قرار گرفته است و شما را با تغییر رنگ از میزان سطح شارژ دستگاه آگاه مینماید.

تغییر رنگ چراغ LED از رنگ سبز به سمت رنگ قرمز نشان دهنده کاهش شارژ دستگاه ماساژور میباشد.

در قسمت پیشانی ماساژور تفنگی آرونت محل تهویه گرما قرار گرفته است تا هوای گرم درون دستگاه به بیرون هدایت شود و آسیبی به موتور ماساژور وارد نشود.

قسمت پشت ماساژور تفنگی کنترل پنل دستگاه قرار گرفته است که بوسیله آن بتوانید تنظیمات لازم را بر روی دستگاه اعمال نمایید.

 

برای ساختار ماساژور تفنگی از مواد اولیه درجه یک استفاده شده است تا در عین مقاومت بالای دستگاه، وزن آن نیز در حد معقول و مناسب باشد .

ویژگی های فنی ماساژور تفنگی RT-1052

باتری لیتیومی ION : یکی از نقاط قوت و مهم ماساژور تفنگی RT-1052  باتری آن میباشد که از بروز ترین و پیشرفته ترین باتری های لیتیومی دنیا است که در آ» از فناوری ION استفاده شده است.

ویژگی بارز این باتری لیتیومی این است که در مدت زمان 4 ساعت شارژ کامل میشود و از آن میتوان طی 20 ساعت استفاده کرد.

البته تغییر در سرعت و فشار دستگاه ماساژور نیز بر مصرف باتری تاثیر گذار خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی های باتری ماساژور تفنگی آرونت این میباشد که در صورت عدم استفاده از دستگاه بمدت طولانی ، شارژ آن تخلیه نمیشود و میتوان مجد از آن استفاده نمود.

توجه: باتری ماساژور تفنگی آرونت RT-1052 دارای یک ضامنمیباشد که میتوانید آن را از دستگاه جدا نمایید و بطور مجزا آن را شارژ کنید و اگر از باتری یدک دارید از آن استفاده کنید.

این ویژگی باعث شده است تا دیگر دغدغه این را نداشته باشید که دستگاه در زمان ماساژ غیر قابل استفاده باشد.

نکته : برای افزایش طول عمر باتری های لیتیومی ، سعی کنید قبل از اینکه سطح شارژ دستگاه به پایان برسد آن را مجدد شارژ نمایید. این کار باعث افزایش کارایی و طول عمر باتری دستگاه میشود.

 نظر اردشیر قوانلو پور کاپیتان اسکیت رولر فری استایل ایران درباره ماساژور تفنگی RT-1052

موتور ماساژور تفنگی آرونت :

موتور ماساژور تفنگی RT-1052 کاملا مهندسی شده طراحی و ساخته شده است تا حداکثر کارایی را داشته باشد.

سرعت موتور ماساژور تفنگی آرونت RT-1052  در بالاترین سطح خود به 2900 ضربه در دقیقه میرسد. از این رو برای کاهش لرزش و نیز صدای این دستگاه از فناوری بالا استفاده شده است و نیز عایق صدا و حرارت در آن بکارگرفته شده است تا کمترین صدا و گرما را تولید کند.

صدای قابل ارتعاش از این دستگاه کمتر از 50 دسی بل میباشد و این یکی دیگر از نقاط قوت این دستگاه میباشد.

سری های ماساژ دهنده : RT-1052 دارای 6 سری ماساژ دهنده میباشد که از جنس فیبر فشرده میباشد تا هم سبک باشد و نیز آسیبی به بدن وارد نشود.

از سری های ماساژ دهنده برای نواحی مختلف بدن استفاده میشود بطوری که از سری های بزرگ برای ماساژ عضلات بزرگ و حجیم و نیز از سری های کوچک برای عضلات کوچک و نواحی حساس استفاده میشود.

ماساژور تفنگی Aront مدل RT-1052

 

نگهداری ماساژور RT-1052 : تمام قطعات  ماساژور تفنگی RT-1052 آرونت از یکدیگر جدا میشوند و در یک کیف مخصوص قابل نگهداری و حمل میباشد.

با توجه به این ویژگی میتوان آن را راحت جابجا کرد و در هر محیط و شرایطی از آن استفاده کرد.

برنامه های ماساژور RT-1052 :  این ماساژور دارای 3 برنامه خودکار میباشد که سرعت و شدت اجرای آن در 4 سطح قابل تنظیم میباشد.

ابعاد ماساژور RT-1052 : این ماساژور تفنگی بسیار کم حجم بوده و جابجایی آن راحت میباشد و با توجه به وزن مناسبی که دارد گزینه مناسبی برای استفاده در تمام شرایط مخصوصا باشگاه میباشد.

در تصویر زیر ابعاد این دستگاه ماساژور مشخص شده است.

درباره ماساژور تفنگی RT-1052

خدمات پس از فروش ماساژور تفنگی RT-1052

تنها نماینده انحصاری ماساژور تفنگی Aront مدل RT-1052 در ایران ، شرکت نیکان آسا پرشین میباشد. کلیه محصولات ماساژور آرونت تنها با ضمانت نیکان آسا پرشین معتبر بوده و شامل 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد.

ارسال این محصول به سراسر ایران کاملا رایگان میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo