درباره روکش صندلی ماساژور RT-2195

یکی دیگر از تولیدات کمپانی بزرگ آرونت ، روکش صندلی RT-2195 میباشد . با ما همراه باشید تا درباره روکش صندلی ماساژور RT-2195 بیشتر صحبت کنیم.

شرکت آرونت ( Aront ) یک کمپانی بزرگ آمریکایی میباشد که در زمینه محصولات ماساژور بطور تخصصی فعالیت میکند ازاین رو تمام مجوز های لازم از سازمان غذا و دارو ایالات متحده و اتحادیه اروپا را دریافت کرده است .

هدف از طراحی و تولید روکش صندلی ماساژور RT-2195 مانند سایر محصولات ماساژور حفظ و بهبود سلامتی انسان میباشد .

تمام محصولات ماساژور آرونت زیر نظر متخصصین پزشکی و ورزشی طراحی و تولید میشود و میتوانید با خیالی آسوده از این محصولات استفاده نمایید .

درباره روکش صندلی ماساژور RT-2195

8 ویژگی مهم روکش صندلی ماساژور RT-2195

در ادامه به بررسی مهمترین ویژگی های فنی ماساژور RT-2195  میپردازیم تا شما عزیزان قابلیت های فنی این دستگاه را بهتر بشناسید.

ماساژ تخخصی گردن :

این دستگاه با برخورداری از 4 گوی ماساژ دهنده در ناحیه گردن و شانه ، این قسمت از بدن را بطور تخصصی و مجزا ماساژ میدهد .

با استفاده از کنترل دستگاه ماساژور میتوانید ارتفاع گوی های ماساژ دهنده را تنظیم نمایید تا متناسب با قد شما قرار بگیرند.

در طی فعالیت های روزانه فشار بر ناحیه گردن بسیار میباشد و عضلات این قسمت از بدن متحمل این فشار هستند که ناشی از رفتارهای ناسالم مانند پایین بودن سر در زمان مطالعه و یا حرکت های شدید در زمان ورزش میباشد.

ماساژ این قسمت از بدن باعث رفع گرفتگی های عضلانی در این ناحیه و نیز افزایش خون رسانی به عضلات گردن میشود .

همچنین در اثر افزایش خون رسانی اکسیژن نیز براحتی به این عضلات و مغز میرسد و احساس شادابی بسیاری به شما دست خواهد داد.

ماساژ تخصصی پشت / کمر :

روکش صندلی ماساژور RT-2195 دارای 8 گوی ماساژ دهنده در ناحیه پشتی میباشد که تمام قسمت هی کمر و پشت ما را پوشش داده و به راحتی ماساژ میدهد .

همانطور که میدانید عضلات پشت و کمر دارای دامنه حرکتی محدودی میباشند و مانند عضلات بازو یا پا دارای وسعت حرکتی نمیباشند .

از این رو گرفتگی و درد عضلانی در این ناحیه بسیار اتفاق میافتد . شما با استفاده روزانه از روکش صندلی ماساژور RT-2195 میتوانید به بهبود و رفع گرفتگی های عضلانی در این ناحیه کمک کنید و نیز با افزایش گردش خون در این نواحی باعث شادابی عضلات و عملکرد بهتر آن ها شوید.

ماساژ نشیمنگاه :

ماساژور RT-2195 دارای یک موتور ویبره در ناحیه نشیمنگاه میباشد که با روشن کردن آن میتوانید این ناحیه از بدن را ماساژ دهید.

ماساژ ویبره یا Vibration  باعث تحیرک عضلات لگن و تقویت آن میشود . همچنین به سهولت و افزایش گردش خون در این ناحیه کمک بسیاری میکند و میتواند از بسیاری امراض جلوگیری نماید .

درباره روکش صندلی ماساژور RT-2195

ماساژ پنوماتیک :

روکش صندلی ماساژور RT-2195 دارای 4 کیسه هوا میباشد که ناحیه کناری بدن ( پهلو ) و نشیمنگاه را در بر میگیرد . بافت های کناری بدن شما بسیار ظریف میباشند و حساسیت بالایی نسب به فشار و نیرو از خود نشان میدهد.

از این رو در این نواحی از کسیه هوا (Air Bag ) استفاده شده است تا این قسمت از بدن شما نیز ماساژ داده شود و همچنین آسیبی به آن وارد نشود.

کیسه های هوا در ناحیه نشیمنگاه نیز برای تکمیل ماساژ ویبره استفاده میشوند و فشاری به اعصاب این قسمت از بدن مانند سیاتیک وارد نمیکنند .

ماساژ گرمایشی :

روکش ماساژور RT-2195 دارای قابلیت گرمایشی ( Heater) در زمان ماساژ میباشد که به اختیار شما میتواند فعال یا غیر فعال شود .

همانطور که میدانید گرما در زمان ماساژ سبب سهولت در گردش خون و نیز انبساط عضلات میشود . این امر در رفع گرفتگی های عضلانی بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد .

3 نوع برنامه ماساژ خودکار :

روکش صندلی ماساژور RT-2195 دارای 3 نوع برنامه خودکار (Auto) میباشد که بوسیله ریموت کنترل این دستگاه میتوانید انتخاب نمایید و از آن لذت ببرید.

برنامه های از پیش تعریف شده ای که بر روی این ماساژور قرار دارند عبارتند از : ماساژ مالشی ، ماساژ ضربه ای و ماساژ شیاتسو .

خرید اینترنتی روکش صندلی ماساژور RT-2195

پوشش ماساژور RT-2195 :

ماساژور RT-2195 دارای پوشش چرم مصنوعی از نوع PU میباشد . این پوشش جزء بهترین و باکیفیت ترین نوع از چرم های مصنوعی میباشد که در کالاهای با کیفیت و ودرجه یک استفاده میشود .

از ویژگی های مهم چرم PU  میتوان به دوام و انعطاف بالا ، ضد حساسیت ، ضد باکتری و قارچ و نیز ضد تعریق بودن آن اشاره کرد.

البته در ناحیه گردن این دستگاه از پارچه مخصوص استفاده شده است تا گوی های ماساژ دهنده تماس و برخورد بهتر و موثرتری با این قسمت از بدن داشته باشند .

نکته مهم : جهت دوام و طول عمر بیشتر پوشش ماساژور RT-2195 آن را تمییز تگهداشته و هفته ای یک مرتبه بوسیله روغن های مایع مانند پارافین چرب نگهدارید .

قابلیت استفاده در خودرو :

از روکش صندلی ماساژور RT-2195 میتوانید در وسیله نقلیه خود استفاده نمایید . چه در جاده و سفر باشید یا در شهر، در صورت احساس خستگی ماساژور RT-2195 کمک بسیاری به شما خواهد کرد .

توجه : جهت حفظ امنیت خود و دیگران به هیچ عنوان در زمان رانندگی از ماساژور RT-2195 استفاده نکنید . چرا که ماساژ باعث ایجاد حس خوابالودگی در شما میشود و تمرکز شما در زمان رانندگی بسیار کاهش میباشد .

درباره روکش صندلی ماساژور RT-2195

خرید روکش صندلی ماساژور RT-2195 :

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به هر یک از شعب رسمی آرونت در ایران و یا مراجعه به سایت رسمی شرکت نیکان آسا پرشین روکش صندلی ماساژور RT-2195 را تهیه و خریداری نمایید .

خدمات پس از فروش ماساژور آرونت :

شرکت نیکان آسا پرشین نماینده انحصاری ماساژور Aront در ایران میباشد . کلیه ماساژور های آرونت تحت پوشش این شرکت دارای 2 سال ضمانت و 10 سا خدمات پس از فروش میباشند .

توجه : ارسال ماساژور های آرونت به سراسر ایران کاملا رایگان بوده و بر عهده شرکت میباشد .

توجه : جهت مطالعه و دانلود دفترچه راهنما و اطلاعات بیشتر درباره روکش صندلی ماساژور RT-2195 کلیک نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo