راهنمای صندلی ماساژور RT-7709

آنچه که برای کاربران عزیز بسیار مهم است نحوه استفاده از مبل ماساژور میباشد . ما در این مقاله راهنمای صندلی ماساژور RT-7709 را برای شما عزیزان بازگو میکنیم تا بهتر با آن آشنا شوید و بتوانید استفاده مناسبی از این مبل ماساژور داشته باشید.

درباره صندلی ماساژور RT-7709

کمپانی آرونت صندلی ماساژور RT-7709 را با نام YOGA روانه بازار کرد و اصلی ترین علت این نام گذاری وجود برنامه های شبیه سازی شده ورزش یوگا میباشد.

همانطور که میدانید هدف در ورزش یوگا افزایش انعطاف عضلات  و اصلاح ساختار اسکلت بدن و ستون فقرات میباشد .از این رو تمامی این موارد در این صندلی ماساژور لحاظ شده است .

صندلی ماساژور آرونت مدل RT-7709 توسط یک تیم متخصص متشکل از مهندسین پزشکی و ورزشی طراحی و برنامه نویسی شده است.

پیش شروع برنامه ماساژ مورد نظر شما ، بدنتان توسط صندلی ماساژور بطور دقیق و حرفه ای اسکن میشود و اطلاعات دریافتی از بدن شما به هوش مصنوعی دستگاه ارسال میشود.

پس از دریافت داده های ارسال برنامه ماساژ مورد نظرتان متناسب با خصوصیات فیزیکی بدن شما اجرا میشود.

این مبل ماساژور در اجرای برنامه های ماساژ با دیگر صندلی های ماساژور متفاوت است و دلیل آن را هم در بالا اشاره کردیم.

توجه : لطفا قبل از خرید مبل ماساژور RT-7709 آن را تست نمایید و واکنش بدن خود را نسبت به این صندلی ماساژور تجربه کنید.

راهنمای صندلی ماساژور RT-7709

مهمترین ویژگی مبل ماساژور YOGA

مهمترین ویژگی صندلی ماساژور RT-7709 آرونت بهره گیری از طب مکمل کایروپراکتیک میباشد . در صندلی ماساژور یوگا این برنامه کاملا شبیه سازی شده است و در زمان استفاده صندلی ماساژور بدن شما را بصورت منظم مورد کشش و پیچش در نواحی خاصی قرار میدهد.

تماشای  ویدئو راهنمای صندلی ماساژور RT-7709

12 برنامه ماساژ اتومات

صندلی ماساژور RT-7709 دارای 12 برنامه ماساژ از پیش تعریف شده میباشد که در زیر به آنها اشاره میکنیم .

  • Chair Yoga : انجام ماساژ کششی با شدت متوسط در کل بدن.
  • Wake Up : با استفاده از تکنیک فشار بالا بر شانه ها باعث رفع احساس خواب آلودگی از بدن میشود.
  • Relaxation : این نوع ماساژ بسیار آرامش بخش بوده و با شدت ملایم اجرا میشود و تمرکز آن بر روی ناحیه پشت و کمر میباشد.
  • CEO Comfort : این مدل از ماساژ با شدت متوسط روبه بالا و فزاینده اجرا میشود و نهایت تسکین و حس راحتی را در بدن ایجاد مینماید.
  • Qeen Special : این مدل از ماساژ با تلفیق تکنیک های شیاتسو، مالشی و فشاری برای تسکین و از بین بردن خستگی و بازیابی و ریکاوری عضلات استفاده میشود.
  • Senior Priority : در این برنامه، ماساژ آرامش بخش وماساژ شیاتسو سه بعدی با تمرکز بر نواحی پشتی، کمر،ران،باسن اجرا میشود.
  • Neck&Shoulder : این برنامه برای کاهش درد و گرفتگی در نواحی گردن و شانه طراحی شده و اجرا میشود.
  • Back & Spine : این برنامه برای کاهش درد و گرفتگی در نواحی کمر و ستون فقرات طراحی شده و اجرا میشود.
  • Waist & Hip :‌ این برنامه برای نرمش بافت های عضلانی در قسمت نشیمنگاه و کمر طراحی شده و اجرا میشود.
  • Morning zap : این برنامه بدن را‌ برای تحرک و فعالیت های روزمره آماده سازی میکند.
  • Refreshing Nap : در این برنامه با استفاده از تکنیک های منحصر بفرد در بدن سطح هوشیاری و نشاط را افزایش داده و سبب افزایش کارایی بدن میشود.
  • Sweet Dreams :‌ در این برنامه با استفاده از تکنیک ماساژ ملایم به آرامش بدن و ذهن کمک کرده و مقدمات خواب عمیق را برای بدن فراهم مینماید.
راهنمای صندلی ماساژور RT-7709

تنظیم برنامه ماساژ بصورت دستی

با انتخاب منو Manual در صفحه نمایش میتوانید از بین گزینه های MODE , PART , WIDTH , SPEED , ROLLER , ZERO GRAVITY  و KNEE یکی را به دلخواه انتخاب نمایید.

Massage Mode : کلمه Mode  را از صفحه نمایش انتخاب نموده و فشار دهید. ابتدا دکمه راست را برای ورود به منوی آن فشار دهید سپس با استفاده از جهت بالا و پایین بین برنامه های آن پیمایش کنید و انتخاب نمایید :

Kneading , Tapping , Knocking , Shiatsu , Sync , 3D  .

Back Mechanism Massage Part : کلمه PART  را از صفحه نمایش انتخاب نمایید و فشار دهید. ابتدا دکمه راست را برای ورود به منوی آن فشار دهید سپس با استفاده از جهت بالا و پایین بین برنامه های آن پیمایش کنید و انتخاب نمایید :

Whole , Partial , Point

Back Mechanism Massage Width : کلمه WIDTH را از صفحه نمایش انتخاب نمایید و فشار دهید. ابتدا دکمه راست را برای ورود به منوی آن فشار دهید سپس با استفاده از جهت بالا و پایین بین برنامه های آن پیمایش کنید و انتخاب نمایید :     Wide , Medium ,Narrow.

Back Mechanism Massage Speed : کلمه SPEED را از صفحه نمایش انتخاب نمایید و فشار دهید. ابتدا دکمه راست را برای ورود به منوی آن فشار دهید سپس با استفاده از جهت بالا و پایین بین برنامه های آن پیمایش کنید و انتخاب نمایید :‌ سطح 6،5،4،3،2،1   و سپس سطح شدت مورد نظرتان را انتخاب کنید.(این قابلیت برای سرعت ماساژ شیاتسو و ماساژ شیاتسو سه بعدی فعال نمیباشد)

Roller : کلمه ROLLER را از صفحه نمایش انتخاب نمایید و فشار دهید. ابتدا دکمه راست را برای ورود به منوی آن فشار دهید سپس با استفاده از جهت بالا و پایین بین برنامه های آن پیمایش کنید و انتخاب نمایید:

تعیین سرعت غلتک پا بین سه سطح و یا حالت خاموش.

(اگر کیسه هوا کل بدن و یا پا و ناحیه ساق پا انتخاب شده باشد نمیتوان سرعت غلتک ها را تغییر داد)

Zero Gravity : کلمه ZERO را از صفحه نمایش انتخاب نمایید و فشار دهید. ابتدا دکمه راست را برای ورود به منوی آن فشار دهید سپس با استفاده از جهت بالا و پایین بین برنامه های آن پیمایش کنید و انتخاب نمایید.

Knee : کلمه KNEE را از صفحه نمایش انتخاب نمایید و فشار دهید. ابتدا دکمه راست را برای ورود به منوی آن فشار دهید سپس با استفاده از جهت بالا و پایین بین برنامه های آن پیمایش کنید و انتخاب نمایید:

Up,Down,Auto Slide On/Off . (گزینه Auto Slide On/Off  میتواند عملکرد کشش در ناحیه زانو و ساق پا را فعال و یا غیر فعال نماید)

Airbags : کلمه AIRBAG را از صفحه نمایش انتخاب نمایید و فشار دهید. ابتدا دکمه راست را برای ورود به منوی آن فشار دهید سپس با استفاده از جهت بالا و پایین بین برنامه های آن پیمایش کنید و انتخاب نمایید:

PART (ناحیه) و FORCE(شدت).

در منوی ناحیه و یا PART میتوانید از یکی از گزینه های کامل، بازو و شانه، پشت و کمر و ساق پا و باسن را انتخاب نمایید و در منو شدت و یا FORCE میزان فشار کیسه های هوا را در 5 سطح تنظیم نموده و یا در حالت غیر فعال قرار دهید.

 

گرمایش ناحیه پشت و ساق پا : کلمه HEAT را از صفحه نمایش انتخاب نمایید و فشار دهید. ابتدا دکمه راست را برای ورود به منوی آن فشار دهید سپس با استفاده از جهت بالا و پایین بین برنامه های آن پیمایش کنید و گرمایش را در سه سطح میتوانید انتخاب نمایید و یا در حالت غیر فعال قرار دهید.

3D Massage Intensity: کلمه 3D را از صفحه نمایش انتخاب نمایید و فشار دهید. ابتدا دکمه راست را برای ورود به منوی آن فشار دهید سپس با استفاده از جهت بالا و پایین بین برنامه های آن پیمایش کنید و گرمایش را در پنج سطح میتوانید انتخاب نمایید و یا در حالت غیر فعال قرار دهید.

SETTING : کلمه SETTING (تنظیمات) را از صفحه نمایش انتخاب نمایید و فشار دهید. ابتدا دکمه راست را برای ورود به منوی آن فشار دهید سپس با استفاده از جهت بالا و پایین بین برنامه های آن پیمایش کنید و میتوانید وارد هر یک از منوهای زمان،زبان و بلوتوث شوید.

در این منو زمان را از بین سه گزینه 10 ،20 و 30 دقیقه ای میتوانید انتخاب نمایید و در منو زبان ها نیز بین انگلیسی و چینی یکی را انتخاب کرده و در نهایت در منو بلوتوث با فعال کردن و یا غیر فعال کردن آن میتوانید کاربری آن را تغییر دهید.

Short Key دسته صندلی ماساژور

Power/Auto Program button : با فشردن این کلید میتوانید دستگاه ماساژور را راه اندازی نمایید و با فشردن مجدد آن برنامه اتومات راه اندازی میشود. در صورت نیاز به خاموش کردن دستگاه این کلید را به مدت 2 ثانیه نگه داشته تا صندلی ماساژور بطور کامل غیر فعال شود.

Back Inclines : برای حرکت پشتی صندلی ماساژور به سمت بالا این دکمه را فشار داده و نگهدارید و با رها کردن آن پشتی را در موقعیت دلخواه خود متوقف مینمایید.

Back Reclines : برای حرکت پشتی صندلی ماساژور به سمت عقب(پایین) این دکمه را فشار داده و نگهدارید و با رها کردن آن پشتی را در موقعیت دلخواه خود متوقف مینمایید.

Time : برای دستگاه ماساژور میتوانید سه بازه زمانی 10،20،30  دقیه ای را تنظیم نمایید.

Pause : با فشردن این دکمه فعالیت صندلی ماساژور موقتا متوقف میشود و برای شروع مجدد باید آن را فشار داد.

زمانی که دستگاه متوقف میشود،کلید های Power/Auto Program button و Pause بر روی کنترل پنل به حالت فعال میباشند و سایر کلید ها غیر فعال میشوند.

Back Heat : برای فعال یا غیر فعال کردن گرمای ناحیه پشت  در سطح 2 میتوانید از این کلید استفاده نمایید.

Air Pressure : برای تنظیم فشار کیسه های هوا از سطح 1 تا 5 این دکمه را فشار دهید.

راهنمای صندلی ماساژور RT-7709
راهنمای صندلی ماساژور RT-7709

جهت اطلاعات و دانلود راهنمای صندلی ماساژور RT-7709 کلیک نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo