بهترین ماساژور تفنگی

در این مقاله سعی داریم درباره بهترین ماساژور تفنگی یعنی RT-1052 با شما صحبت کنیم و به بررسی ویژگی های این ماساژور هوشمند بپردازیم.

 مهمترین ویژگی های ماساژور تفنگی RT-1052

ماساژور تفنگی RT-1052 یا ماساژ گان آرونت را میتوان از بعد فنی و نیز ظاهری مورد نقد و بررسی قرار داد . به ترتیب با ویژگی های ظاهری و مسائل فنی ماساژور تفنگی آرونت آشنا میشویم.

ویژگی های ظاهری RT-1052

طراحی بدنه ماساژ گان :

بدنه این ماساژور تفنگی بصورت T (حرف T انگلیسی ) طراحی شده است . جنس بدنه این ماساژور تفنگی از نوع فایبر درجه یک میباشد که بسیار مقاوم و سبک میباشد .

دسته این ماساژور تفنگی دارای یک روکش فوم مخصوص میباشد که مانع از لغزش در زمان استفاده میشود همچنین این روکش ضد تعریق و حساسیت میباشد.

نمایشگر باتری :

در قسمت انتهای ماسا‌ژور تفنگی RT-1052 آرونت یک چراغ LED تعبیه شده است که میزان سطح باتری دستگاه ماساژور را نمایش میدهد.

توجه : رنگ سبز نشان دهنده شارژ کامل باتری میباشد و رنگ قرمز نشان دهنده حالت تخلیه باتری است .

صفحه کنترل ماساژ گان:

در قسمت پشت ماساژور تفنگی آرونت یک کنترل پنل قرار دارد که از طریق آن میتوانید دستگاه ماساژور خود را بر روی حالت های مختلف قرار دهید و تنظیمات لازم را انجام دهید.

تهویه دستگاه :

در قسمت پیشانی ماساژور تفنگی RT-1052 دریچه تهویه ای قرار گرفته تا از طریق آن گرمای حاصل از عملکرد دستگاه از فضای موتور آن خارج شود و آسیبی به دستگاه وارد نشود.

سری های ماساژ دهنده :

ماساژور تفنگی آرونت دارای 6 سری متفاوت میباشد که بسیار سبک میباشند  جنس این سری ها از نوعی فیبر اسفنجی فشرده میباشد که بسیار سبک بوده و آسیبی به بدن وارد نمیکند.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم که در این ماساژور تفنگی به آن توجه بسیاری شده است حمل آسان آن میباشد . تمام قطعات ماساژور از هم جدا میشوند و در یک کیف سبک و محکم قرار میگیرند و میتوانید به راحتی آن را با خود حمل نمایید و به باشگاه، مسافرت یا محل کار خود ببرید و از آن لذت ببرید.

با ما همراه باشید تا به مسائل فنی بهترین ماساژور تفنگی بپردازیم  تا در انتخاب و خریداین دستگاه شک نداشته باشید.

بهترین ماساژور تفنگی

5 ویژگی فنی مهم ماساژور تفنگی آرونت

باتری شارژی:

یکی از مهمترین و اصلی ترین فاکتورهای برتری این ماساژور تفنگی نسبت به سایر رقبا ، باتری قابل شارژ آن میباشد .

اما آیا صرفا قابل شارژ بودن آن سبب این تمایز شده ؟

در پاسخ باید خدمت شما عرض کنیم خیر . صرفا بخاطر اینکه باتری این ماساژور تفنگی قابل شارژ است سبب برتری آن نشده بلکه نوع و فناوری این باتری میباشد.

باتری ماساژور تفنگی RT-1052 از نوع باتری های لیتیومی ION میباشد که علاوه بر سرعت بالای شارژ شدن ، مدت زمان طولانی شارژ را در خود نگهداری میکنند .

همچنین در صورت بلا استفاده بودن نیز باتری شارژ خود را از دست نمیدهد . یکی دیگر از ویژگی های این نوع باتری این میباشد که  تا آخرین لحظه که باتری خالی شود هیچ تفاوت و افتی در عملکرد ماساژور تفنگی خود مشاهده نمیکنید .

بهترین ماساژور تفنگی

در باتری های قدیمی یا حتی باتری های لیتیومی معمولی زمانی که سطح شارژ باتری کاهش میابد از قدرت وشدت عملکرد دستگاه نیز کاسته میشود اما در ماساژور تفنگی RT-1052 این اتفاق نخواهد افتاد.

باتری شارژی ماساژور تفنگی RT-1052 در مدت زمان 4 ساعت بطور کامل شارژ میشود و از آن میتوان در طی 20 ساعت استفاده کرد.

نکته: شدت عملکرد و تغییر سرعت اجرای ماساژ در مصرف باتری تاثیرمستقیم دارد.

زمانی که باتری ماساژور تفنگی بصورت کامل شارژ شده باشد چراغ LED که در پایین آن تعبیه شده است به رنگ سبز نمایش داده  میشود و زمانی که سطح شارژ باتری ماساژ گان به انتهای خود میرسد به رنگ قرمز در میاید.

یکی دیگر از قابلیت ها و خصوصیت های این ماساژور تفنگی این است که میتوانید باتری آن را از دستگاه ماساژور خارج نموده و بصورت جداگانه شارژ نمایید .

این ویژگی باعث میشود دستگاه ماساژور تفنمگی شما دیگر درگیر اتصال مستقیم به برق نباشد و در صورت داشتن باتری یدک میتوانید از آن استفاده نمایید.

نکته : برای دوام بهتر باتری پیش از آنکه سطح شارژ باتری به رنگ قرمز در بیاید آن را به برق زده و بطور کامل شارژ نمایید.

این کار به حفظ سلامت باتری شما کمک میکند و باعث طولانی تر شدن عمر مفید باتری ماساژور تفنگی RT-1052 میشود.

6 سری ماساژ دهنده :

سری های ماساژ دهنده این دستگاه برای ناحیه ها و بافت های مختلف بدن طراحی شده اند . بطور کلی سری های کوچک برای بافت های نرم و عضلات کم حجم طراحی شده اند و سری های بزرگ برای بافت های وسیع و عضلات حجیم تر طراحی شده اند.

بهترین ماساژور تفنگی

موتور ماساژور تفنگی RT-1052 :

موتور این ماساژ گان کاملا مهندسی شده است و با بالاترین کیفیت ساخته شده است . موتور ماساژور تفنگی RT-1052 کاملا توسط عایق صدا پوشیده شده است و صدای تولیدی  آن کمتر از 50db (دسی بل) میباشد .

همچنین موتور RT-1052 توسط عایق لرزش مهار شده است که کمترین لرزش موتور را داشته باشد و باعث ایجاد تکان نا متعارف در زمان استفاده نشود .

سرعت اجرای ماساژ :

“قدرت ، سرعت و کیفیت در یک دستگاه “ .  این جمله یکی از شعارهای کمپانی آرونت برای ماساژور تفنگی RT-1052 میباشد چرا که از قدرتمندترین موتور ممکن در این دستگاه استفاده شده است تا به بالاترین سرعت در دققه برسد .

زمانی که شما سرعت اجرای برنامه ماساژ را در بالاترین سطح خود تنظیم مینمایید ، تعداد ضربات در این سطح به بیش از 2900  ضربه در دقیقه میرسد .

این سرعت برای ورزشکاران بسیار مهم میباشد چرا که برای بازیابی عضلات یا همان Recovery  بسیار حائز اهمیت است.

بهترین ماساژور تفنگی

برنامه ماساژ  :

ماساژور تفنگی RT-1052 دارای 3 نوع برای ماساژ اتومات یا خودکار میباشد که هر یک از این برنامه ها به تنهایی دارای تنظیمات جداگانه میباشند و میتوانید شدت و سرعت آن ها را به دلخواه تنظیم نمایید.

راهنمایی استفاده از ماساژور تفنگی RT-1052 (کلیک نمایید)

فواید ماساژور تفنگی RT-1052

این ماساژور تفنگی علاوه بر تسکین دردهای عضلانی باعث از بین رفتن گرفتگی ها و کوفتگی های بدن میشود . ورزشکاران یکی از قشر های جامعه هستند که استقبال بسیاری از این ماساژور تفنگی کرده اند .

چرا که بلافاصله پس از ورزش و فعالیت های سخت جسمی میتوانند از این دستگاه استفاده کنند و سریع تر به حالت اولیه خود بازگردند و فرایند Recovery  را انجام دهند.

طراحی و ساخت این ماساژور تفنگی زیر نظر متخصصین پزشکی و ورزشی انجام شده است چرا که این نوع محصولات با هدف حفظ و بهبود سلامتی افراد تولید شده اند .

پس بی علت نیست که این دستگاه بهترین ماساژور تفنگی نام گرفته است

نظر اردشیر قوانلو پور کاپیتان اسکیت رولر فری استایل درباره ماساژور RT-1052

فروش ماساژور تفنگی :

شرکت نیکان آسا پرشین نماینده انحصاری ماساژور تفنگی RT-1052 آرونت در ایران میباشد . این ماساژور تحت پوشش شرکت نیکان آسا پرشین دارای 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo