پیشنهاد ویژه برای خرید صندلی ماساژور

شرکت صندلی ماساژور آرونت ، یک پیشنهاد ویژه برای خرید صندلی ماساژور به شما عزیزان ارائه میدهد .

 اما خرید صندلی ماساژور چه اندازه مهم است و بر زندگی انسان ها میتواند تاثیر مثبت داشته باشد . با ما همراه باشید تا در این مقاله بیشتر و بهتر درباره تاثیر صندلی ماساژور و نیز پیشنهاد ویژه خرید صندلی ماساژور با شما بزرگواران صحبت کنیم.

اهمیت صندلی ماساژور در زندگی روزمره

در جهان امروز و با توجه به فعالیت افراد در حرفه های مختلف و نیز فشار های جسمی و روحی بر انسان باعث میشود تا بشر به دنبال راهی برای کاهش و از بین بردن این فشارها باشد و آن ها را کنترل نماید .

یکی از این راه کارها برای کاهش تنش جسمی و روحی ماساژ و ماساژ درمانی میباشد . خواص و ویژگی های ماساژ و ماساژ درمانی بر تمامی انسان ها مشهود و بارز میباشد و نیازی به توضیح اضافه نیست .

اطلاعات بیشتر درباره ماساژ درمانی و ویژگی های آن.

اما نقش مبل ماساژور در این بین تا چه اندازه مهم و مفید میباشد ؟

وجود یک صندلی ماساژور در منزل یا محل کار شما میتواند بی نهایت مفید باشد و آن را از چند منظر مورد بررسی قرار داد .

شما با داشتن یک صندلی ماساژور در واقع یک ماسور حرفه ای را به استخدام خود در آورده اید و در هر زمان میتوانید از آن استفاده کنید.

و دیگر نگران ترافیک برای رفتن به محل ماساژ و یا حتی شلوغی محل ماساژ و اتلاف وقت نیستید . و در جهان امروزی که وقت انسان ها بسیار با ارزش است توجه به این نکته بسیار مهم میباشد .

صندلی ماساژور آرونت را از لحاظ فنی و در مقاله های مختلف مورد نقد و بررسی قرار داده ایم و شما بزرگواران را با انواع مدل های صندلی ماساژور آرونت آشنا کرده ایم .

اما آنچه که باید به آن اشاره نماییم و مورد تاکید قرا دهیم نحوه و کیفیت ماساژ اجرایی بر روی بدن شما میباشد .

همانطور که میدانید صندلی های ماساژور آرونت زیر نظر متخصصین پزشکی و ورزشی طراحی و تولید میشوند و از لحاظ فنی بسیار ایمن و سالم میباشند .

از طرفی برای عرضه و فروش در سطح جهان تمام مجوزهای لازم را از سازمان های معتبر در سطح اروپا و ایالات متحده دریافت کرده است.

اما درباره ویشنهاد ویژه خرید مبل ماساژور

شرکت نیکان آسا پرشین بعنوان نماینده انحصاری صندلی ماساژور آرونت در ایران برای رفاه حال شما عزیزان و نیز امکان بهره مندی از این کالاهای با ارزش شرایط خاصی را برای عرضه و فروش مبل ماساژور در نظر گرفته است .

فروش ویژه نقدی صندلی ماساژور

در این طرح شما میتوانید صندلی ماساژور آرونت را بصورت نقدی خریداری نمایید و در مقابل از شرکت یک تخفیف ویژه و قابل توجهی نیز دریافت کنید .

فروش اقساطی مبل ماساژور

در طرح فروش اقساطی مبل ماساژور ، شما میتوانید نیمی از قیمت صندلی ماساژور را بصورت نقدی پرداخت نمایید و مابقی آن را طی 8 تا 10 فقره چک تسویه نمایید .

لازم بذکر است که در طرح فروش اقساطی مبل ماساژور شما تنها قیمت نقدی آن را بدون هیچ بهره ای پرداخت خواهید کرد.

خدمات پس از فروش صندلی ماساژور

کلیه صندلی های ماساژور آرونت تحت پوشش شرکت نیکان آسا پرشین دارای 2 سا ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند . علاوه بر این ارسال و نصب آن ها به سراسر ایران رایگان میباشد .

اما چه نوع صندلی ماساژوری را انتخاب نماییم؟

در زمان مراجعه به شعب مبل ماساژور آرونت کارشناسان مجرب ما شما را برای خرید صندلی ماساژور مناسب خودتان راهنمایی خواهند کرد و نکات مورد نیاز را به شما اطلاع میدهند .

لیست شعب رسمی مبل ماساژور آرونت در ایران.

اما قبل از خرید صندلی ماساژور حتما آن را تست نمایید و از واکنش بدنتان  نسبت به ماساژ مطلع شوید . چرا که هر بدنی واکنش مخصوص به خود را نسبت به ماساژ نشان میدهد.

از طرفی در برخی از مدل های صندلی ماساژور ویژگی هایی وجود دارد که ممکن است مورد نیاز شما نباشد . بطور مثال قابلیت Auto Park  یا قرار گیری خودکار نسبت به محل تعیین شده .

درباره صندلی ماساژور RT-8713

زمانی که صندلی ماساژور را روشن مینمایید دستگاه بصورت خودکار به سمت جلو حرکت کرده و سپس شروع به اجرای برنامه های ماساژ میکند.

این ویژگی برای افرادی که با مشکل فضای ناکافی مواجه هستند بسیار مناسب و مهم میباشد چرا که بطور پیش فرض صندلی ماساژور را باید 50 سانتی متر از دیوار فاصله داد در زمان اجرای ماساژ مشکلی پیش نیاید.

توصیه مهم درباره صندلی ماساژور

بطور کلی صندلی ماساژور و یا هر کالای ماساژور دیگر بر پایه حفظ و بهبود سلامتی افراد طراحی و تولید شده است و در استفاده از آن نیز باید بطور متعادل برخود کرد .

سعی کنید برای استفاده از صندلی ماساژور زمان بندی مخصوص به خود را داشته باشید تا بدنتان بهترین و بیشترین تاثیر را از ماساژ بگیرد و در نتیجه عملکرد بهتری داشته باشد.

اگر ناراحتی و مشکل خاصی در بدنتان احساس میکنید حتما با پزشک معالج خود مشورت نمایید و سپس اقدام به خرید یا استفاده از صندلی ماساژور نمایید.

جهت مشاهده توضیحات و راهنمای استفاده از صندلی های ماساژور وارد منوی فروشگاه وبسایت رسمی شرکت نیکان آسا پرشین شوید و با انتخاب هر یک از محصولات به موارد مورد نیاز دسترسی پیدا کنید.

نکته : کلیه صندلی های ماساژور آرونت تنها با ضمانت نامه نیکان آسا پرشین معتبر بوده و قابل پشتیبانی و خدمات میباشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo