5 نکته مهم که باید قبل از خرید صندلی ماساژور در نظر بگیرید

سرمایه گذاری بر روی صندلی ماساژور یعنی سرمایه گذاری بر روی سلامتی خودتان و ارتقا آن . هزاران نفر در سراسر جهان با این مورد بسیار موافق هستند که برای حفظ و افزایش آرامش جسمی و روحی باید سرمایه گذاری کرد و یکی از راه های آن خرید صندلی ماساژور میباشد .

در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با مهمترین و کلیدی ترین مواردی که قبل از خرید باید در نظر بگیرید آشنا کینم .

آیا صندلی ماساژور را برای ناحیه خاصی از بدن میخواهید استفاده کنید؟

مواردی که قبل از خرید باید در نظر بگیرید

این سوالی است که باید به آن خوب فکر کنید و پاسخ دهید . بطور کلی صندلی ماساژور تمام قسمت های بدن را طبق برنامه های داده شده ماساژ میدهد .

اما ممکن است شما دچار درد خاصی در ناحیه کمر باشید و یا دوست داشته باشید ساق پای شما بیشتر درگیر شود . کارشناسان فروش صندلی ماساژور آرونت ، دقیقا بر اساس نیاز های شما ، بهترین مبل ماساژور را پیشنهاد میدهند .

اگر به ماساژی علاقه دارید که کشش در آن بیشتر باشد میتوان به صندلی ماساژور RT-7709 یا مبل ماساژور یوگا اشاره کرد .

و یا اگر میخواهید ساق پای شما بیشتر ماساژ داده شود و این قسمت از پا بیشتر درگیر شود میتوان صندلی ماساژور RT-8713 را به شما معرفی کرد.

یک صنلی ماساژور با فشار ماساژ مناسب برای خود انتخاب کنید

همه صندلی های ماساژور ، بطور یکسان عمل نمیکنند و ماساژ های متفاوتی را ارائه میدهند . از سبک اجرای برنامه ماساژ گرفته تا فشار کیسه های هوا و رولینگ در مدل های مختلف ، متفاوت میباشد .

بعنوان مثال صندلی ماساژور RT-7900 یک صندلی ماساژور با کابین بزرگ میباشد که فشار ماساژ در این مدل صندلی نسبت به صندلی ماساژور RT-8800 به مراتب بیشتر است و از طرفی این مبل ماساژور برای افراد بال وزن بالای 110 کیلوگرم طراحی شده است .

انتخاب با شماست ، باید بدانید ترجیحات شما از صندلی ماساژور و ماساژ چیست .

یک صندلی ماساژور متناسب با بودجه خود

مواردی که قبل از خرید باید در نظر بگیرید

خوشبختانه کمپانی آرونت ، در طیف های مختلف اقدام به تولید صندلی ماساژور کرده است و برای تمام اقشار این محصولات ماساژور را عرضه کرده .

شرکت نیکان آسا پرشین نماینده انحصاری صندلی ماساژور آرونت در ایران میباشد ، از این رو برای رفاه بیشتر شما عزیزان در 2 طرح متفاوت اقدام به فروش صندلی ماساژور مینماید .

تخفیف ویژه خرید نقدی صندلی ماساژور

در این طرح شما میتوانید بصورت تمام نقد صندلی ماساژور را تهیه بفرمایید و از یک تخفیف ویژه بهرمند شوید که مبلغ چشم گیری نیز میباشد .

فروش اقساطی صندلی ماساژور

در طرح فروش اقساطی مبل ماساژور شما میتوانید تنها با پرداخت نیمی از قیمت نقدی صندلی ماساژور و پرداخت الباقی مبلغ بصورت 8 تا 10 قسط صاحب یک مبل ماساژور حرفه ای شوید .

لازم بذکر است که در طرح فروش اقساطی صندلی ماساژور ، شما هیج بهره ای پرداخت نمیکنید.

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به منو فروشگاه سایت رسمی شرکت طیف وسیعی از انواع صندلی های ماساژور را مشاهده نمایید و مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ویژگی های خاص را مقایسه نمایید

مواردی که قبل از خرید باید در نظر بگیرید

صندلی های ماساژور آرونت دارای امکانات بسیاری مانند سیستم صوتی حرفه ای برای پخش موسیقی آرامش بخش در زمان ماساژ ، صفحه کنترل لمسی ، سیستم فرمان صوتی ، جاذبه صفر ، قابلیت جابجایی خودکار و بسیاری دیگر از ویژگی ها و قابلیت ها میباشند که در حقیقت فراتر از یک صندلی ماساژور هستند .

شما باید با توجه به شرایط خود بین این گزینه ها ، بهترین را انتخاب نمایید تا بیشترین کاربرد را برای شما داشته باشد .

نگران نصب نباشید

یکی از مواردی که اصلا نیاز نیست نگران آن باشید و ذهن خود را درگیر کنید ارسال و نصب صندلی ماساژور میباشد .

شرکت نیکان آسا پرشین ، کلیه صندلی های ماساژور را بصورت رایگان به سراسر ایران ارسال میکند و نصب ان بر عهده شرکت است .

همچنین تمامی صندلی های ماساژور آرونت که تحت پوشش شرکت نیکان آسا پرشین میباشند دارای 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند .

آنچه که در این مقاله به آن اشاره کردیم مواردی بود که قبل از خرید صندلی ماساژور باید در نظر بگیرید.

همچنین میتوانید در صورت تمایل با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را برای خرید صندلی ماساژور بهتر راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo