ماساژ Yoga با صندلی ماساژور RT-7709

یکی از صندلی های ماساژوری که کمپانی آرونت آن را طراحی و تولید کرده صندلی ماساژ Yoga یا همان صندلی ماساژور RT-7709 میباشد.

دلیل نام گذاری این صندلی ماساژور بنام YOGA قابلیت ها و ویژگی هایی است که در این مبل ماساژور تعبیه شده است.

در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر و بهتر با صندلی ماساژور RT-7709 یا صندلی ماساژور YOGA آشنا کنیم .

ماساژ Yoga با صندلی ماساژور RT-7709

معرفی صندلی ماساژور یوگا در آپارات

چرا صندلی ماساژور YOGA ؟

همانطور که میدانید هدف از ورزش یوگا هماهنگی بین سیستم  عصبی و عضلانی و نیز افزایش انعطاف بدن میباشد . علاوه بر ورزش یوگا سبب قرار گیری صحیح مفاصل و اسکلت بدن و اصلاح آن میشود که در طب مکمل کایروپراکتیک آن را مشاهده مینماییم.

همانطور که میدانید کایروپراکتیک نوعی روش پزشکی مکمل محسوب می‌شود که وظیفه آن بهبود اختلالات دستگاه عضلانی، اسکلتی است و همچنین تنظیم و تطبیق آن در جایگاه و موقعیت مناسب به ویژه ستون فقرات است .

کمپانی Aront با طراحی این مبل ماساژور و قرار دادن این ویژگی ها در صندلی ماساژور RT-7709 آن را با نام YOGA روانه بازار کرده است.

8 ویژگی مهم صندلی ماساژور RT-7709

در زیر مهمترین ویژگی ها و قابلیت های مبل ماساژور یوگا را اشاره میکنیم :

  • تجربه ماساژ YOGA
  • اسکن هوشمند کامل بدن
  • کشش بی نظیر و خاص توسط صندلی ماساژور
  • سیستم گرمایشی مجهز به فناوری گرافن
  • سیستم مجزای ماساژ بازو
  • فناوری پیچش بدن (کایروپراکتیک)
  • قابلیت تنظیم اکستنشن پا
  • دارای 12 برنامه ماساژ خودکار و نیز قابلیت شخصی سازی تنظیمات صندلی ماساژور

مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد برخی از مهمترین ویژگی ها و قابلیت های این صندلی ماساژور حرفه ای میباشد . در ادامه بیشتر با این مبل ماساژور آشنا میشویم.

ماساژ Yoga با صندلی ماساژور RT-7709

بررسی ظاهری صندلی ماساژور RT-7709 Aront

در نگاه اول بارزترین و مشهودترین ویژ؛ی ظاهری این مبل ماساژور ، قسمت بازویی آن میباشد که بصورت مجزا طراحی و نصب شده است.

این قابلیت باعث میشود ماساژ این ناحیه از بدن بصورت مجزا اجرا شود چرا که در طی فرایند ماساژ به سبک یوگا ، چرخش و تاب هایی که به بدن وارد میشود نباید با محدودیت در ناحیه بازو مواجه شود.

و این طراحی باعث آزادی عمل بیشتری شده تا عمل کایروپراکتیک بهتر بر روی بدن اجرا شود.

پوشش صندلی ماساژور RT-7709

جنس چرمی که در این مبل ماساژور بکار رفته از نوع چرم PU میباشد . این نوع چرم بسیار با دوام و با کیفیت میباشد و انعطاف بالایی دارد. علاوه بر این خاصیت ضد تعریق ، ضد باکتریایی و قارچ دارد و مانع از آسیب به بدن میشود .

سیستم صوتی مبل ماساژور YOGA

این مبل ماساژور مجهز به سیستم پخش صوتی میباشد که میتوانید از طریق اتصال بلوتوث به آن وصل شوید و در زمان ماساژ ، از شنیدن یک موزیک خوب  و با کیفیت لذت ببرید.

در کنار محل قرار گیری کنترل دستگاه ماساژور ، یک درگاه شارژ USB  نیز قرار گرفته است که در صورت لزوم میتوانید از آن استفاده کنید.

علاوه بر این ،صندلی ماساژور RT-7709 علاوه بر یک کنترل دستی ، دارای یک صفحه کلید دیگر میباشد که میتوانید از طریق آن و با دسترسی سریع فرمان مورد نظرتان را به صندلی  ماساژور اعمال نمایید.

ماساژ Yoga با صندلی ماساژور RT-7709

لذت ماساژ یوگا با صندلی ماساژور RT-7709

سبک و اجرای ماساژ در این صندلی ماساژور با دیگر مدل های مبل ماساژور آرونت کمی متفاوت میباشد . دلیل آن هم در بالا توضیح داده ایم . توصیه ما به شما عزیزان این است که قبل از خرید این نوع مبل ماساژور حتما آن را تست نمایید تا از عملکرد آن بر روی بدن خود مطلع شوید .

چرا که مبل های ماساژور بصورت مستقیم با بدن شما تماس دارند و هر شخصی تجربه متفاوت از این دستگاه های ماساژور هوشمند را دارد.

تماشای آنباکسینگ صندلی ماساژور یوگا

فروش نقدی صندلی ماساژور RT-7709

شرکت نیکان آسا پرشین برای رضایت هرچه بیشتر مشتریان عزیز ، برای افرادی که بصورت تمام نقد یک مبل ماساژور را خریداری مینمایند یک تخفیف ویژه قرار داده است .

فروش اقساطی مبل ماساژور آرونت RT-7709

در این روش تنها با پرداخت نیمی از قیمت اصلی صندلی ماساژور و تسویه مابقی آن بصورت چکی ، طی 8 تا 10 قسط میتوانید بهترین صندلی ماساژور را خریداری نمایید.

توجه: فروش صندلی ماساژور بصورت اقساطی کاملا بدون بهره بوده و در نهایت قیمت نقدی مبل ماساژور را پرداخت خواهید کرد.

خدمات پس از فروش صندلی ماساژور آرونت YOGA

شرکت نیکان آسا پرشین نماینده انحصاری مبل ماساژور Aront در ایران میباشد . کلیه صندلی های ماساژور تحت پوشش این شرکت شامل 2 سال ضمانت و 10 سا خدمات پس از فروش میباشند .

توجه : ارسال و نصب صندلی ماساژور به سراسر ایران کاملا رایگان میباشد و بر عهده شرکت است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo