ماساژور پایی بست رست RK-858

 

درباره ماساژ  و فواید ماساژ بسیار صحبت شده، اما در این مقاله سعی بر آن است تا شما عزیزان را بایکی دیگر از محصولات ماساژور بست رست یعنی ماساژور پایی بست رست RK-858 آشنا کنیم.

ماساژور پایی بست رست مدل RK-858 قطعا یکی از قوی ترین و با کیفیت ترین ماساژور های پایی میباشد. این ماساژور میتواند برای تمام رده های سنی و هر شخص با هر فیزیک بدنی بسیار مناسب و مفید باشد.

حتما میدانید در طی فعالیت های روزانه ناحیه پا بیشترین فشار را متحمل میشوند، همانطور که میدانید گردش خون در بدن به سمت پایین حرکت کرده و مجدد به سمت بالا به گردش در میاید.

در ایران به دلایل بسیاری افراد دارای غلظت خون بوده و این غلظت خون در رگ ها باعث بسیاری از مشکلات میشود. برای از بین بردن غلظت خون و جلوگیری از سکته های قلبی و مغزی علاوه بر اصلاح سبک زندگی و تغذیه های و استفاده از دارو های مربوطه میتوان از خاصیت درمانی ماساژ نیز بهره برد.

ماساژ باعث افزایش گردش خون شده و نیز میتواند به رفع غلظت خون بسیار کمک کند. ناحیه پا از آن جهت دارای اهمیت بسیار است چون اکثرا لخته های خونی از این ناحیه به قسمت های مختلف بدن حرکت میکند. با استفاده از ماساژور پایی بست رست شما میتوانید خود را از این اتفاق ناخوشایند ایمن کنید.

 

ماساژور پایی Rk-858

 

فواید ماساژ ناحیه پا :

ماساژ پا یکی از روش‌های شناخته شده برای راحتی و آرامش بدن است. این روش می‌تواند فواید زیادی داشته باشد که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنم:

1. آرامش و رفع استرس: ماساژ پا باعث آرامش و رهایی از تنش‌ها و استرس‌های روزمره می‌شود. این روش می‌تواند بهبود خواب و کاهش اضطراب و استرس کمک کند.

2. تسکین درد: ماساژ پا می‌تواند در کاهش دردهای مربوط به پاها مؤثر باشد، از جمله درد پاها، درد پاشنه، درد آرنج و درد مچ پا.

3. تحریک سیستم ایمنی: ماساژ پا می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تحریک کند و به بهبود عملکرد آن کمک کند. این به معنای کاهش خطر بروز بیماری‌ها و افزایش مقاومت بدن در برابر عفونت‌ها است.

4. تحریک گردش خون: با ماساژ پا، خون را می‌توان بهتر در بدن پرتاب کرد و عروق خونی را گشود. این عمل باعث بهبود گردش خون، کاهش ورم و تغذیه بهتر عضلات و بافت‌های پا می‌شود.

5. بهبود قابلیت حرکت: ماساژ پا می‌تواند قابلیت حرکت و انعطاف پا را افزایش دهد. این بهبود می‌تواند در مواردی مانند افتادگی‌ها، زانو درد، آرتروز و کمردرد مفید باشد.

6. بهبود هضم: ماساژ پا می‌تواند هضم غذا را تسهیل کند و به بهبود عملکرد گوارش کمک کند. این می‌تواند مشکلاتی مانند سوء هاضمه و تورم شکم را کاهش دهد.

اگر قصد دارید ماساژ پا را انجام دهید، بهتر است از یک متخصص ماساژ یا تکنسین ماساژ حرفه‌ای کمک بگیرید. آنها می‌توانند به شما راهنمایی کنند و روش‌های صحیح انجام ماساژ پا را به شما آموزش دهند.

ماساژور پایی RK-858  دارای قابلیت های فراوانی است که در ذیل به آن به اختصار اشاره میکنیم:

ویژگی های محصول

  1. محافظت 360 درجه برای زانوی شما

طراحی منحصر به فرد خلاقانه برای محافظت 360 درجه زانو، می تواند ماساژ و درمان حرارتی برای جلو، پشت، چپ و راست را تشخیص دهد. می تواند خستگی را کاهش دهد و محافظت موثر مفصل های زانو را بهبود ببخشد.

  1. طراحی چرخشی پاها

طراحی منحصر به فرد چرخشی پاها که تاثیر بسزایی در مراقبت کامل پاها دارد، می تواند ماساژ کامل بر روی پا و زانو را انجام دهد.

  1. بخش پایی می تواند بالا یا پایین رود

مکانیزم منحصر به فرد بالابرنده، می تواند برای رضایت افراد با قدهای مختلف تا 7 سانتیمتر افزایش ارتفاع پیدا کند.

  1. ماساژ کامل فشار کیسه هوا برای پا

26 کیسه هوای ماساژ دهنده که توانایی تشخیص ماساژ کامل برای جلوی پا، پشت و کناره های پا را دارد و 3 سطح قدرت ماساژ می تواند تمام احتیاجات افراد مختلف را برطرف کند.

  1. مکانیزم ماساژ 3 بعدی همانند دست انسان در مرکز

مکانیزم جدید ماساژ، پا را همانند دست انسان با فشار بر نقطه طب سوزنی ماساژ می دهد.

علاوه بر این دستگاه ماساژور پایی بست رست دارای ریموت کنترل بوده و میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید و از یک ماساژ حرفه ای و تمام عیار لذت ببرید.

لازم بذکر است شما عزیزان میتوانید تمامی محصولات آرونت و بست رست را بصورت آنلاین از وبسایت رسمی شرکت نیکان آسا پرشین نمایندگی رسمی ماساژور های Aront  و BestRest خریداری کنید، ارسال تمامی محصولات به تمامی نقاط ایران بصورت رایگان و در اسرع وقت انجام میشود.

مارا در Instagram دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo