راهنمای استفاده از روکش صندلی ماساژور RT-2195

در این مقاله سعی داریم شما عزیزان را با یکی از بهترین روکش صندلی های ماساژور آرونت آشنا نماییم و راهنمای استفاده از روکش صندلی ماساژور RT-2195 به شما بیاموزیم.

روکش صندلی ماساژور چیست ؟

در ابتدا کمی با روکش صندلی ماساژور و انواع آن آشنا شویم تا درک درستی از این ماساژور های حرفه ای داشته باشیم چرا که در استفاده از آن ها به ما کمک بسیاری میکند.

روکش صندلی ماساژور یک ماساژور قابل حمل یا پورتابل میباشد و براحتی میتوانید از آن در منزل ، محل کار و یا هر فضای دیگر استفاده کنید. حتی بعضی از مدل های این دستگاه های هوشمند قابل استفاده در خودرو نیز میباشد .

بطور کلی این نوع دستگاه های ماساژور بوسیله گوی های ماساژ دهنده ، کیسه های هوا و نیز ویبره و گرما بدن را ماساژ میدهند .

اکنون که بطور کلی با این نوع دستگاه های ماساژور کمی آشنا شدیم به جزئیات و عملکرد روکش صندلی ماساژور RT-2195 بپردازیم .

روکش صندلی ماساژور RT-2195

 

درباره روکش ماساژور  RT-2195

شرکت آرونت با طراحی و ساخت روکش صندلی ماساژور RT-2195 در واقع نسخه جدید و بروزی از این مدل دستگاه ها را روانه بازار جهانی کرد.

استفاده از گوی های ماساژ دهنده در ناحیه کمر و گردن، بهره گیری از کیسه های هوا و نیز ویبره و قابلیت گرما درمانی در روکش صندلی ماساژور RT-2195 از این دستگاه ماساژور یک ابر ماساژور هوشمند ساخته است.

8 ویژگی مهم روکش ماساژور RT-2195

برنامه های ماساژ

روکش صندلی ماساژور RT-2195 دارای سه نوع برنامه ماساژ میباشد که هر یک به تنهایی تنظیمات خاص خود را دارد .

این برنامه های ماساژ عبارتند از : ماساژ مالشی ، ماساژ ضربه ای و ماساژ شیاتسو .

روکش صندلی ماساژور RT-2195

8 گوی ماساژ دهنده در ناحیه پشتی

در این دستگاه ماساژور از 8 گوی برای ماساژ ناحیه پشت و کمر استفاده شده است تا بدرستی و با دقت بیشتر برنامه های ماساژ بر روی بدن کاربر اجرا شود .

همانطور که میدانید در قسمت پشت و کمر عضلات وسیعی مانند عضله پروانه ای وجود دارد اما این عضلات دارای دامنه حرکتی وسیعی نمیباشند و مانند عضلات جلو بازو و یا پشت پا تحرک ندارند .

از این رو اگر به آنها توجه کافی نشود به مرور و با گذشت زمان عضلات دچار گرفتگی میشوند و بدنبال آن خون رسانی به عضلات این قسمت از بدن با اخلال روبرو میشود .

گوی های ماساژ دهنده در این قسمت با اجرای ماساژ سبب از بین رفتن این گرفتگی ها و کوفتگی های عضلانی در این منطقه میشوند .

همچنین اگر از این دستگاه های ماساژور منظم و با برنامه استفاده نمایید از این اتفاقات ناگوار در امان خواهید ماند .

روکش صندلی ماساژور RT-2195

4 گوی ماساژ دهنده در ناحیه گردن و شانه

در روکش صندلی ماساژور RT-2195 از 4 گوی برای ماساژ ناحیه گردن و شانه استفاده شده است . یکی از تفاوت های روکش صندلی ماساژور RT-2195 با برخی دیگر از محصولات مشابه ، ماساژ ناحیه گردن بصورت مجزا و با گوی های جداگانه میباشد .

همانطور که میدانید عضلات گردن ، بسیار حساس میباشند و همچنین فشار زیادی را طی روز متحمل میشوند . زمانی که شما پشت میز کار نشسته اید و یا در حال قدم زدن میباشید ، کافیست کمی گردن شما به سمت جلو خم شود که عمدتا هم این اتفاق میفتد .

در این حالت عضلات گردن فشاری در حدود 9 برابر وزن سر شما را متحمل میشوند.

این فشار ها به مرور و با گذشت زمان باعث ایجاد گرفتگی یا حتی کشیدگی در بافت های این منطقه میشوند .

اما ماساژ این قسمت از بدن سبب رفع گرفتگی عضلانی و افزایش گردش خون میشود و به بهبود درد در این ناحیه کمک بسیاری میکند.

کیسه هوا (Air Bag)

یکی دیگر از ویژگی های مهم این دستگاه ماساژور پورتابل وجود کیسه های هوا در ناحیه پشت و نشیمنگاه میباشد . همانطور که میدانید قسمت هایی از بدن که بوسیله گوی ها ماساژ داده نمیشوند توسط کیسه های هوا پوشش داده شده و مورد مالش یا ماساژ قرار میگیرند.

علت بکارگیری از کیسه هوا در این نواحی از بدن بخاطر این میباشد که  این قسمت ها دارای بافت نازک و حساس میباشند و از این رو نباید بیش از حد مورد فشار و تحریک قرار بگیرند .

گرما درمانی

ماساژ به همراه گرما ویژگی های خاص و منحصر بفردی دارد که در روکش ماساژور RT-2195 بکار گرفته شده است .

گرما باعث میشود بافت بدن کمی نرم تر و منعطف شود و نیز گردش خون در بدن افزایش یابد .

در نتیجه افزایش شدت جریان گردش خون بوسیله ماساژ و گرما ، اکسیژن رسانی به بافت های بدن بهبود میابد و سطح اکسیژن در این نواحی بیشتر میشود.

این ویژگی قابل تنظیم میباشد و میتوان آن را فعال یا غیر فعال نمود .

ماساژ ویبره

در قسمت نشیمنگاه روکش صندلی ماساژور RT-2195 یک موتور ویبره قوی استفاده شده است . این موتور ویبره باعث تحریک در این ناحیه شده و بدنبال آن خون رسانی در این قسمت از بدن افزایش میابد .

 بسیاری از مشکلاتی که در ناحیه نشیمن اتفاق میفتد بخاطر کاهش خون رسانی در این سطح از بدن میباشد و این دستگاه کمک بسیاری به پیش گیری و رفع این مشکلات میکند.

روکش صندلی ماساژور RT-2195

پوشش ماساژور RT-2195

روکش صندلی ماساژور RT-2195 بوسیله چرم مصنوعی از جنس پلی اورتان(PU) پوشیده شده است . این نوع روکش دارای ویژگی های خاص بسیاری است که مهمترین آنها عبارتند از :

  • ضد تعیرق
  • ضد حساسیت
  • ضد باکتری
  • دوام و انعطاف بالا

علاوه بر این در ناحیه گردنی این دستگاه ماساژور از یک نوع پارچه مخصوص استفاده شده است تا تماس گوی های ماساژور با این قسمت از بدن بهتر باشد تا تاثیر بیشتری در این ناحیه داشته باشد .

استفاده در خودرو

یکی دیگر از ویژگی ها و امتیازهای خوب این دستگاه ماساژور، قابلیت استفاده از آن در خودرو میباشد . شما میتوانید RT-2195 در سفر استفاده کنید و براحتی از خستگی بوجود آمده در حین رانندگی خلاص شوید .

البته توجه به این نکته بسیار مهم و ضروری است که به هیچ عنوان در زمان رانندگی از این ماساژور استفاده ننمایید . چرا که ماساژ سطح تمرکز شما را کاهش میدهد و سبب ایجاد حس خواب آلودگی در شما میشود.

پس حتما خودرو خود را در جایی مناسب متوقف کنید و سپس با آرامش از این ماساژور استفاده نمایید .

خرید اینترنتی ماساژور RT-2195

راهنمای روکش صندلی ماساژور RT-2195

کلید خاموش / روشن :

هنگام اتصا به برق ، نشانگر دکمه power  روشن میشود . این دکمه را فشار داده تا برنامه ماساژ 15 دقیقه ای  شروع شود . با گذشت زمان ، برای آگاهی شما از مدت ماساژ چراغ های 10 و 5 دقیقه ای فعال میشوند. برای خاموش کردن دستگاه مجدد همین دکمه را فشار دهید.

گرما :

زمانیکه دستگاه در حال کار کردن میباشد با فشردن این کلید میتوانید گرمای دستگاه را در ناحیه گردن و پشت فعال نمایید و یا با فشردن مجدد آن را غیر فعال کنید.

نشیمنگاه:

زمانیکه دستگاه در حال فعالیت میباشد با فشردن این کلید سرعت لرزش مورد نظر خود را  بین سه حالت کم،متوسط و زیاد انتخاب نمایید.بر همین اساس چراغ چشمک زن بر روی کلید مربوطه از آهسته به سریع و یا خاموش تغییر میکند.

هوا :

  زمانیکه دستگاه در حال فعالیت میباشد با فشردن این کلید میتوانید فشار کیسه های هوا را بین کم،متوسط یا زیاد تغییر دهید . بر همین اساس چراغ چشمک زن بر روی کلید مربوطه از آهسته به سریع و یا خاموش تغییر میکند.

ماساژ گردن:

  زمانیکه دستگاه در حال فعالیت میباشد با فشردن این کلید میتوانید ماساژ ناحیه گردن را فعال نمایید .

با فشردن مجدد این کلید ماساژ بصورت معکوس نیز اجرا میشود .

در صورت تمایل میتوانید ماساژ را با فشردن مجدد کلید غیر فعال نمایید.

بالا و پایین :  

زمانیکه دستگاه در حال فعالیت میباشد با فشردن هر یک از این کلید ها میتوانید ارتفاع مربوط به ماساژ گردن را تنظیم نمایید و در ناحیه مورد نظر قرار دهید.

 ماساژ کامل ناحیه پشت :

زمانیکه دستگاه در حال فعالیت میباشد با فشردن این کلید ماساژ در ناحیه پشتی بصورت کامل فعال میشود.

با فشردن مجدد این کلید میتوانید ماساژ را غیر فعال نمایید.

 بالاتر و پایین تر :

زمانیکه دستگاه در حال فعالیت میباشد با فشردن هر یک از این کلید ها ، ماساژ در ناحیه انتخابی فعال میشود و با فشردن مجدد آن غیر فعال شده.

جزئی / نقطه ای :

زمانیکه دستگاه در حال فعالیت میباشد با فشردن این کلید ، مکانیسم ماساژ بصورت جزئی و نقطه ای شروع به فعالیت میکند.

 کلید Mode :

زمانیکه دستگاه در حال فعالیت میباشد با فشردن این کلید بین حالت های M1 , M2 , M3  پیمایش نمایید و در نهایت با فشردن مجدد آن این قابلیت را غیر فعال نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo