خرید و قیمت ماساژور تفنگی RT-1052

بسیاری از افراد با این پرسش روبرو هستند که برای مشاهده ، خرید و قیمت ماساژور تفنگی RT-1052 به کجا باید مراجعه نمایند ؟

در این مقاله شما عزیزان را بیشتر و بهتر با ماساژور تفنگی RT-1052 آشنا میکنیم تا بهتر و با اطمینان بیشتر برای خرید آن اقدام کنید .

RT-1052 ماساژ گان

شرکت  آرونت ، با طراحی و تولید ماساژور تفنگی RT-1052 به یکی از رقبای سر سخت این نوع محصولات تبدیل شد ، چرا که در رقابت با برندهای دیگر ، RT-1052  دارای ویژگی هایی میباشد که سایر برندها این قابلیت ها را ندارند .

ماساژ گان آرونت یک محصول بنام و معروف در سالن های ورزشی میباشد که به پاکسازی اسید لاکتیک،از بین بردن توده های چربی،رفع گرفتگی و کوفتگی عضلات،تسریع و بهبود جریان خون و افزایش دامنه حرکت عضلات کمک میکند.

بجز ورزشکاران،متخصصان تناسب اندام و فیزیوتراپ ها نیز از ماساژور تفنگی RT-1052 استفاده میکنند.

ماساژور تفنگی آرونت میتواند یک وسیله بسیار مفید برای تمام اقشار مردم باشد .

برای طراحی و ساخت ماساژور تفنگی آرونت  مدل RT-1052 با مهندسین مکانیک و متخصصین صدا همکاری شده است تا این محصول با دقت و عملکرد بی نظیر و عالی به مرحله تولید برسد .

برای مشاهده، خرید و قیمت ماساژور تفنگی RT-1052 کلیک نمایید.

مهمترین ویژگی های RT-1052

باتری lithium-ion

یکی از نقاط قوت ماساژور تفنگی آرونت ، باتری  lithium-ion آن میباشد . فناوری که در ساخت باتری این ماساژور تفنگی از آن استفاده شده است باعث افزایش کارایی و طول عمر شده است .

این فناوری باعث شده تا دستگاه شما در عرض 4 ساعت بطور کامل شارژ شود و نیز از آن بتوان به مدت 20 ساعت استفاده کرد.

یکی دیگر از ویژگی های این باتری ، عدم کاهش سطح شارژ در صورت عدم استفاده از آن میباشد . همچنین شما میتوانید در زمان شارژ باتری ، آن را از دستگاه خود جدا نمایید و بطور مستقل شارژ کنید. این قابلیت به شما این امکان را میدهد تا در صورت داشتن باتری یدک بتوانید از دستگاه خود استفاده کنید .

نکته : زمانی که دستگاه بطور کامل شارژ شود چراغ LED انتهای آن به رنگ سبز روشن میشود و زمانی که سطح شارژ دستگاه کم باشد این رنگ به قرمز تغییر پیدا میکند.

توجه : برای دوام و طول عمر بیشتر باتری دستگاه ، آن را پیش از آنکه به رنگ قرمز در بیاید شارژ نمایید.

صفحه کنترل ماساژور تفنگی RT-1052

از طریق این کنترل پنل میتوانید به موارد زیر دسترسی داشته باشید و آنها را تنظیم نمایید :

نشانگر باتری : وقتی شارژ باتری در وضعیت کامل باشد نشانگر آن با 4 خط نمایش داده میشود اما زمانی که در وضعیت کم قرار بگیرد شروع به چشمک زدن مینماید.

نا شدت: هرچه خطوط بیشتری روشن باشد، سطح شدت بالاتر میباشد.

نمایشگر حالت: برای تغییر حالت و نوع ماساژ کلید MODE را فشار دهید.

خاموش/روشن: با فشردن این دکمه  دستگاه روشن میشود و با سرعت پایین شروع به کار مینماید و با فشردن مجدد دکمه  میتوانید تا 4 سطح سرعت دستگاه را تنظیم نمایید.

نمایشگر سرعت: در زمان استفاده از دستگاه با سرعت ثابت چراغ آن روشن میباشد.

6 نوع سری ماساژ دهنده

ماساژور تفنگی RT-1052 دارای 6 سری ماساژ دهنده میباشد که هر یک از آن ها برای قسمت و ناحیه خاصی از بدن طراحی شده است.

جنس این سری ها از نوع اسفنج فشرده میباشد که بسیار مقاوم و سبک بوده و آسیبی به بدن شما وارد نمکیند . تعداد ضربات این دستگاه زمانی که ماساژور تفنگی شروع به فعالیت میکند در بالاترین سطح سرعت به بیش از 2900 ضربه در دقیقه میرسد و همچنین طول حرکت بازویی ماساژور RT-1052 12 میلیمتر میباشد .

بطور کلی سری های کوچک برای بافت های عضلانی ظریف و نازک بدن میباشد و نیز سری های بزرگ مخصوص بافت های عضلانی ضخیم و وسیع طراحی شده است .

موتور ماساژور تفنگی RT-1052

موتور RT-1052 با دقت و عملکرد بسیار بالا طراحی و ساخته شده است . این موتور دارای گشتاور بالا میباشد و در ساخت آن از فناوی Brushless استفاده شده است .

همچنین در ساخت این موتور از عایق های صدا و ضربه استفاده شده است تا کمترین صدا توسط موتور تولید شود که این میزان به کمتر از 50db میرسد . همچنی استفاده از عایق ضربه نیز باعث شده تا کمترین تکان و ضربه را به دست شما در زمان استفاده منتقل کند.

فناوری موتور ماساژور تفنگی RT-1052 باعث کاهش 20 درصدی در مصرف انرژی و نیز افزایش 5 برابری طول عمر دستگاه شده است .

طراحی بدنه و ساختار ظاهری ماساژور تفنگی RT-1052

بدنه این ماساژور تفنگی بصورت T شکل طراحی و ساخته شده است تا بهتر در دستان شما قرار بگیرد و نیز زمانی که بصورت انفرادی از این دستگاه استفاده مکنید بتوانید شعاع حرکتی خوبی داشته باشید.

جنس بدنه ماساژور تفنگی RT-1052 از نوع فایبرگلاس مقاوم میباشد ، این ساختار باعث میشود دستگاه شما وزن کم و مقاومت بالایی داشته باشد.

 دسته ماساژور تفنگی آرونت بوسیله فوم مخصوص پوشیده شده است . این فوم دارای ویژگی های متعددی از جمله ضد لغزش و تعریق ، ضد حساسیت و قارچ میباشد .

در قسمت پشت ماساژور تفنگی RT-1052 کنترل پنل دستگاه قرار گرفته است که از طریق آن میتوانید برنامه های خود را تنظیم و اجرا نمایید .

یکی دیگر از ویژگی های ظاهری ماساژور تفنگی RT-1052 قابلیت جداسازی اجزای آن و قرارگیری و حمل آن ها بوسیله کیف مخصوص میباشد .

این کیف بسیار سبک و مقاوم میباشد و اجزای ماساژور تفنگی را میتوانید براحتی در آن قرار دهید و با خود به باشگاه یا محل کار ببرید.

کلام پایانی

شرکت نیکان‌ آسا پرشین ، نماینده انحصاری ماساژور تفنگی آرونت مدل RT-1052 در ایران میباشد ، شما عزیزان میتوانید برای با مراجعه به هر یک از شعب رسمی این شرکت و یا مراجعه به وبسایت رسمی  آن براحتی خرید نمایید .

همچنین میتوانید با مراجعه به وبسایت رسمی شرکت بصورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید .

لیست شعب فروشگاه آرونت (کلیک کنید)

ماساژور تفنگی RT-1052 تحت پوشش ضمانت نیکان آسا پرشین دارای 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد . همچنین ارسال کالا به سراسر ایران کاملا رایگان میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo