خرید صندلی ماساژور (Aront)

با ما همراه باشید تا در این مقاله شما عزیزان را برای خرید صندلی ماساژور (Aront)  بهتر راهنمایی کنیم تا بتوانید مناسب ترین مبل ماساژور ویژه ی خودتان را تهیه نمایید.

انواع مدل های صندلی ماساژور آرونت

شرکت آرونت ، برای تمامی سلیقه های و نیازها ماساژور های متنوعی طراحی و تولید کرده است. در زمینه صندلی ماساژور نیز این امر کاملا مشهود میباشد .

انواع مدل های بروز و جدید صندلی ماساژور آرونت عبارتند از :

صندلی ماساژور RT-8800  یا همان Lamborghini Design

صندلی ماساژور RT-8713 (Luxury Series )

صندلی ماساژور RT-7709 یا همان صندلی ماساژور یوگا

صندلی ماساژور RT-8710 یا همان Business Class

صندلی ماساژور RT-7900 یا Big Size

مبل های ماساژوری که در بالا ذکر شد همگی از بهترین صندلی های ماساژور Aront میباشند و جزء آخرین تولیدات این کمپانی بزرگ هستند.

تمام صندلی های ماساژور زیر نظر متخصصین پزشکی و ورزشی طراحی و تولید شده است چرا که اساسا مبل های ماساژور برای حفظ و بهبود سلامتی بدن ساخته میشوند.

راهنمای خرید صندلی ماساژور

یکی از توصیه های ما در رابطه با صندلی های ماساژور این است که حتما قبل از خرید آن ها تست نمایید چرا که این محصولات با بدن شما بطور مستقیم در تماس هستند و واکنش بدن ها نسب به این کالاها باهم متفاوت میباشد.

یکی از قابلیت هایی که برخی از صندلی های ماساژور دارند این است که دارای ویژگی Auto Park یا همان قرار گیری خودکار از محل هستند.

این ویژگی برای فضاهایی مناسب است که دارای محدودیت میباشند .چرا که بطور پیش فرض صندلی ماساژور را باید با فاصله 50 سانتی متری از دیوار قرار داد .

برخی دیگر از صندلی های ماساژور در سبک و اجرای ماساژ کمی متفاوت عمل میکنند چرا که برای قشر خاصی طراحی شده اند.

بطور مثال صندلی ماساژور پوگا یا همان RT-7709 که اساس اجرای برنامه های ماساژ در این صندلی بر پایه ورزش یوگا قرار گرفته است و همانطور که در ورزش یوگا هدف انعطاف عضلانی و بافت های بدن میباشد در این صندلی ماساژور این مورد نیز مورد توجه قرار گرفته است.

علاوه بر این در برنامه های صندلی ماساژور یوگا موارد مربوط به کایروپراکتیک نیز رعایت شده است و خاصیت کشسانی در یان صندلی ماساژور بسیار مشهودتر از بقیه صندلی های ماساژور میباشد.

پس حتما قبل از خرید صندلی ماساژور مورد نظرتان را امتحا بفرمایید تا واکنش بدن خود را نسبت به ماساژ اجرایی حس کنید.

نکات مهم در خرید مبل ماساژور

بارزترین و مشهود ترین نکته قبل از خرید مبل ماساژور ، اطلاع از صحت برند و اعتبار شرکت وارد کننده و توضییع کننده آن است. چرا که در رابطه با این کالاهای پزشکی و ورزشی آأنچه که بسیار مهم میباشد ضمانت و خدمات پس از فروش مبل ماساژور میباشد.

به هیچ وجه از فروشگاه های نا معتبر و برند های متفرقه خرید نکنید، شاید در ابتدا کمی ارزان بودن آن ها جلب توجه کند اما پس از خرید نسب به شما هیچ تعهدی نخواهند داشت.

شرایط فروش مبل ماساژور آرونت

شرکت نیکان آسا پرشین بعنوان تنها نماینده انحصاری واردات و پخش محصولات ماساژور آرونت در ایران ، مبل های ماساژور آرونت را بصورت نقد و اقساط بفروش میرساند.

در خرید نقدی ، مشتریان عزیز شامل تخفیف ویژه میشوند که مبلغ قابل توجهی میباشد و در خرید مبل ماساژور بصورت اقساطی، شما میتوانید با پرداخت نیمی از قیمت صندلی و تسویه مابقی آن بصورت اقساطی طی 8 تا 10 فقره چک تسویه کنید.

لازم بذکر است که در طرح فروش اقساطی صندلی ماساژور شما در نهایت قیمت نقدی آن را پرداخت مینمایید و هیچ بهره ای به آن تعلق نمیگیرد.

خرید صندلی ماساژور در دیجی کالا

همانطور که میدانید فروشگاه اینترنتی دیجی کالا بعنوان برترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی در ایران میباشد. در این راستا صندلی ماساژور آرونت،  محصولات خود را در این فروشگاه اینترتنی نیز بفروش میرساند.

با مراجعه به دیجی کالا و انتخاب صندلی ماساژور آرونت ، نام شرکت نیکان آسا پرشین را حتما مشاهده خواهید کرد.

علاوه بر این میتوانید بصورت مستقیم از وبسایت رسمی این شرکت به نشانی www.nikanasa.com بدون واسطه خرید خود را انجام دهید.

مرکز خرید صندلی ماساژور

دفتر مرکزی صندلی ماساژور آرونت واقع در میدان تجریش مرکز خرید تندیس طبقه 6 واحد 607 میباشد . این شرکت در فروشگاه ها و مال های معتبر همچون مرکز خرید سانا، اطلس مال نیاوران ، مرکز خرید اپال و نیز مجتمع های رفاهی و تجاری بین راهی همچون مجتمع مهتاب و مهر و ماه واقع در بزرگراه تهران – قم دارای نمایندگی رسمی میباشد.

لیست شعب فروش صندلی ماساژور آرونت

خدمات پس از فروش صندلی ماساژور

شرکت نیکان آسا پرشین نماینده انحصاری مبل ماساژور آرونت در ایران میباشد. کلیه صندلی های ماساژور تحت پوشش این شرکت شامل 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش مبباشد.

همچنین ارسال و نصب صندلی های ماساژور آرونت به سراسر ایران کاملا رایگان میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo