بهترین روکش صندلی ماساژور

برای خرید بهترین روکش صندلی ماساژور به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

زندگی روزمره می تواند بسیار استرس زا باشد، اما دستگاه هایی مانند: روکش صندلی ماساژور می توانند به کاهش فشار و تنش کمک کنند، سطح انرژی را بالا ببرد و خلق و خوی خوب را در وجود فرد ایجاد کند. این به نوبه خود می تواند به شما در ایجاد شادی، و کارآیی بهتر کمک کند، اینکه آیا شما تمام ساعت پشت میز و بر روی صندلی خود نشسته اید، یا راننده کامیون هستید، روکش صندلی ماساژور انتخاب عالی است.

با این حال ممکن است شناخت کافی از این روکش ها داشته باشید ولی ندانید که از کجا باید آن را خریداری کنید . خوشبختانه، ما در این مقاله به پرسش ” روکش صندلی ماساژور خوب از کجا بخریم؟ “ را به طور جامع پاسخ می دهیم، اما در گام نخست درباره این روکش های ماساژور مطالبی را بیان می کنیم و در پایان معیارهای تعیین کننده ای را برای خرید از فروشگاهی معتبر را شرح می دهیم، .

در این مقاله سعی داریم تا شما را با ویژگی های بهترین روکش صندلی ماساژور آشنا کنیم تا بتوانید با اطلاعات بهتری خرید خود را انجام دهید.

ویژگی هایی که در هنگام خرید بهترین روکش صندلی ماساژور باید در نظر بگیرید

پیدا کردن روکش صندلی ماساژور مناسب برای ماشین و خانه نیاز به کمی تحقیق دارد. به طور طبیعی، ما قبلا مواردی را برای شما آماده کرده ایم، بنابراین همه چیزهایی که اکنون باید انجام دهید، توجه به ویژگی های زیر است:

نوع ماساژ

بیشتر ماساژورهای صندلی حالت های مختلف ماساژ و همچنین میزان شدت را ارائه می دهند، اما مهمترین چیزهایی که باید به آن توجه داشته باشید، نوع ماساژ است. در حالی که هر نوع از تکنیک های ماساژ مزایای خود را دارد، برخی از آنها برای مشکلات خاص مناسب هستند. به عنوان مثال، به لطف غلتک های موجود در روکش، ماساژ شیاتسو تکنیک انگشتان ماساژوری حرفه ای را شبیه سازی می کند که برای از بین بردن درد در برخی مناطق بدن و همچنین بهبود گردش خون و افزایش سطح انرژی مناسب است.

از سوی دیگر، ماساژورهای ویبره ای از موتورهای ارتعاشی ساده برای انجام ماساژ لرزشی استفاده می کنند که برای از بین بردن استرس، تنش و تسکین درد عضلات مفید هستند، هرچند آنها به اندازه ماساژ شیاتسو قدرتمند نیستند. به طور کلی، اگر بتوانید هزینه آن را بپردازید، خرید یک دستگاه که چندین سبک ماساژ ارائه می دهد، ایده ای خوب است. اما اگر نتوانستید، بیش از هر چیز دیگری، فقط دستگاهی را انتخاب کنید که نوع ماساژ را که بیشتر دوست دارید و می تواند مشکل شما را بر طرف کن را انتخاب کنید.

تابع گرما

اگر چه مطلقا ضروری نیست، عملکرد گرما همیشه ویژگی عالی است. وجود سیستم گرمایشی می تواند به راحتی و به سرعت درد کمر را کاهش دهد، جریان خون را تسریع کرده و سطوح استرس را کاهش دهد. هنگامی که با ماساژ ترکیب می شود، منجر به تجربه ای آرامش بخش برای فرد می شود.

قابل حمل بودن

بیشتر ماساژورهای صندلی را می توان در داخل خودرو، خانه و یا محل کار استفاده می کرد. مدل های خانگی معمولا دارای آدامپور برای اتصال به پریز برق است با اینکه ممکن است دارای قابلیت استفاده در ماشین از طریق خروجی فندکی نیز باشد. اگر تنها از روکش برای ماشین استفاده می کنید، می توانید آنها را به طور جداگانه خریداری کنید. به طور کلی این محصولات دارای وزن کم و کاملا قابل جابجایی هستند

فواید روکش صندلی ماساژور

دریافت ماساژ منظم مزایای فیزیکی و روانی زیادی دارد. اگرچه شما ممکن است شما در طول ماه برای کاهش درد و کسب آرامش به مراکز ماساژ یا استخرهای آب گرم بروید، ولی به خوبی می دانید که این موارد تا چه اندازه هزینه بردار است. بدیهی است، روکش صندلی ماساژ می تواند از لحاظ قیمتی فوق العاده به صرفه باشد، زیرا می توانید از آنها در هر زمان به همراه دیگر اعضای خانوادتان استفاده کنید. با این حال در زیر برخی از فواید این روکش های را بیان می کنیم:

درد عضلات را کاهش می دهد: ماساژور صندلی می تواند به طور موثر درد و تنش عضلات را کاهش دهد. ماساژ منظم، عضلات سفت را تسکین می دهد و بدن را آرام می کند.

استرس را کاهش می دهد: قطعا با انجام یک ماساژ خوب و آرامش بخش، استرس را کاهش می دهید و در نهایت سطح کورتیزول در جریان خون کاهش می یابد.

گردش خون را بهبود می بخشد: ماساژ کمک می کند تا گردش خون افزایش یابد که منجر به جذب بیشتر مواد مغذی به بافت ها و اندام ها می شود. این به نوبه خود می تواند منجر به تقویت سیستم ایمنی بدن نیز شود.

خلق و خوی را افزایش می دهد: ماساژ منظم باعث ترشح اندورفین ها می شود که نه تنها به کاهش درد و استرس منجر می شود، بلکه به افزایش خلق و خوی خوب نیز کمک می کند.

نحوه نگهداری از روکش صندلی ماساژور

مانند هر چیز دیگری، ماساژور صندلی نیاز به مراقبت، تعمیر و نگهداری دارد تا به درستی و به مدت طولانی کار کند. خوشبختانه این دستگاه ها نیاز به مراقبت کمتری دارند.

تمیز کردن: ماساژورهای صندلی پس از مدتی به دلیل استفاده زیاد کثیف می شوند. بنابراین تمیز کردن منظم آنها ضروری است. بیشتر آنها را می توان با یک پارچه مرطوب پاک کرد و دیگر نیازی به مواد شونیده خاصی نیست.

ایمنی: اگر چه بسیاری از روکش ها دارای یک سیستم محافظت بیش از حد برای گرما است، استفاده از آنها برای ساعت های طولانی به ویژه در عملکرد گرما، دشوار است. این مهم نیست که آیا ماساژور شما دارای ویژگی ایمنی بیش از حد است یا خیر. به طور کلی، بهترین بازه زمانی برای استفاده از هر  نوع دستگاه ماساژور ۱۵ تا ۲۰ دقیقه است.

خدمات پس از فروش

شرکت نیکان آسا پرشین نماینده انحصاری روکش های صندلی ماساژور آرونت و بست رست در ایران میباشد . کلیه محصولات ماساژور تحت پوشش این شرکت شامل 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند.

کلام آخر

دستگاه های برقی روکش صندلی ماساژور انتخاب عالی با فواید بی شماری هستند. آنها قابل دسترسی راحت در هر زمان و هر مکان هستند و می توانند در خودرو شخصی، خانه و محل کار مورد استفاده قرار گیرند.

دیدگاه در رابطه با “بهترین روکش صندلی ماساژور

  1. mahmood گفت:

    سلام دوستان عزیز من خرید کردم از این نوع جنس خیلی راضی هستم از نوع کارایی که داره پیشنهاد میکنم شما هم بگیرید من از این سایت خرید کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo