بررسی صندلی ماساژور RT-8710

در این مقاله سعی داریم به بررسی صندلی ماساژور RT-8710 بپردازیم و شما را با این مبل ماساژور ساده و کاربردی بیشتر و بهتر آشنا نماییم.

درباره صندلی ماساژور RT-8710

این صندلی ماساژور بین سال های 2016 -2017 روانه بازار شد اما در اصل این مبل ماساژور با سفارش شرکت هواپیمایی امارات طراحی و ساخته شد .

شرکت هواپیمایی امارات که یکی از معتبرترین و معروف ترین شرکت های هوایی میباشد این صندلی ماساژور را مخصوص پروازهای business class خود قرار داد .

از این رو کمپانی آرونت صندلی ماساژور RT-8710 را نیز تحت عنوان business class  نیز رونمایی کرد و در زمان خود جزء صندلی های ماساژور پرفروش قرار گرفت .

اما با گذشت این مدت هنوز بسیاری از از افراد از این صندلی ماساژور استقبال میکنند چرا که علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و شکیل ، کیفیت ماساژ اجرایی آن بسیار بالا میباشد .

بررسی صندلی ماساژور RT-8710

مهمترین ویژگی های مبل ماساژور RT-8710

بررسی صندلی ماساژور RT-8710 میتوان از دو جهت انجام داد . هم میتوان به ظاهر این مبل ماساژور پرداخت و هم میتوان به مسائل فنی این صندلی ماساژور اشاره کرد.

اما در ابتدا به ویژگی های ظاهری صندلی ماساژور RT-8710 میپردازیم و شما را با آن بهتر آشنا میکنیم.

بدنه صندلی ماساژور :

بدنه مبل ماساژور RT-8710 از ترکیب چرم PU  نیز فلاپ های درجه یک تشکیل شده است . ترکیب رنگ های بژ و طلایی  زیبایی خاصی به این مبل ماساژور داده است.

انتخاب این رنگبندی باعث میشود با تمامی دکور های خانگی و بسیاری دیگر از مکانهای مختلف سازگاری داشته باشد.

همانطور که میدانید چرم PU که در این صندلی ماساژور استفاده شده است دوام و استحکام بالایی دارد و ضد تعریق ، حساسیت و باکتری میباشد.

یک باکس نیز بر روی دسته این صندلی ماساژور قرار گرفته است که مخصوص جایگاه کنترل صندلی ماساژور RT-8710 میباشد.

قاب نگهداری سیستم صوتی این مبل ماساژور نیز به رنگ طلایی براق است که بر زیبایی های ظاهری این دستگاه ماساژور افزوده است.

بررسی صندلی ماساژور RT-8710

8 ویژگی  فنی مهم مبل ماساژور RT-8710

برنامه های ماساژ :

این صندلی ماساژور مجهز به 6 برنامه از پیش تعریف شده است که بصورت خودکار بر روی بدن شما اجرا میشود . علاوه بر این میتوانید بصورت دستی تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید و ماساژ مورد نظر خودتان را شخصی سازی کنید.

ماساژ 3D :

مبل ماساژور RT-8710 دارای 3 برنامه ماساژ سه بعدی میباشد که در صورت نیاز میتوانید انتخاب نمایید و از آن لذت ببرید.

ویژگی بارز ماساژ سه بعدی یا همان 3D این است که گوی های ماساژ دهنده به عمق به عمق بیشتری از بافت های عضلانی نفوذ میکنند و فشار بیشتری را به این نواحی وارد میکنند.

این فشار سبب رفع گرفتگی عضلات و گردش خون بهتر در بدن میشود . ورزشکاران پس از یک تمرین سخت و حتی افراد عادی پس از یک فعالیت روزانه سخت میتوانند از این برنامه ماساژ استفاده کنند و لذت ببرند.

جایگیری خودکار :

قابلیت جایگیری خودکار از دیوار یا Auto Park به شما این امکان را میدهد تا دیگر نیازی نباشد صندلی ماساژور خود را بطور پیش فرض از دیوار 50 سانتی متر فاصله دهید .

این صندلی ماساژور بصورت خودکار از محل قرار گیری فاصله میگیرد و سپس شروع به اجرای برنامه ماساژ میکند.

این ویژگی نیز به افرادی که فضای محدودی دارند بسیار کمک میکند تا کمتر  فضای آن ها توسط مبل ماساژور اشغال شود .

درگاه USB :

در این صندلی ماساژور یک پورت USB یا درگاه ورودی USB قرار گرفته است که میتوانید از طریق آن وسیله الکتریکی خود را شارژ نمایید .

سیستم صوتی :

مبل ماساژور Business Class  آرونت مجهز به سیستم پخش صوتی بسیار حرفه ای میباشد که میتوان از طریق اتصال بلوتوث به آن وصل شد و از شنیدن یک موزیک آرامش بخش در زمان ماساژ لذت برد .

سیستم گرمایشی :

در این صندلی ماساژور از سیستم گرمایشی استفاده شده است که در صورت نیاز میتوانید آن را فعال نمایید و از خاصیت گرما درمانی در زمان ماساژ بهره مند شوید.

همانطور که میدانید گرما باعث نرم تر شدن بافت های بدن میشود و نیز گردش خون افزایش میابد . در نتیجه باعث تاثیر بیشتر و بهتر ماساژ بر روی بدن شما میشود.

برنامه Zero Gravity :

برنامه Zero Gravity یا همان جاذبه صفر باعث میشود بدن شما در وضعیت بی وزنی و گهواره ای قرار بگیرد و فشار از روی مفاصل بدن شما و از همه مهمتر ستون فقراتتان برداشته شود.

در زمان ماساژ ، بدن با قرار گرفتن در این وضعیت به بهترین شکل ماساژ داده میشود و نیز به ترمیم و بهبود آسیب های وارد شده به بدن کمک میکند.

بررسی صندلی ماساژور RT-8710

اسکن بدن :

پیش از شروع برنامه ماساژ مورد نظر شما ، صندلی ماساژور RT-8710 بدن شما را بطور کامل اسکن مینماید . پس از دریافت اطلاعات ، بطور خودکار تنظیم قد میکند و سپس به اجرای ماساژ بر روی بدن شما میپردازد.

جمع بندی صندلی ماساژور RT-8710

با توجه به اطلاعاتی که در بالا درباره مبل ماساژور RT-8710 بیان شد و آن را از نظر ظاهری و نیز قابلیت های فنی بررسی کردیم میتوانیم بگوییم این صندلی ماساژور میتواند تمام نیاز های شما را برطرف نماید .

چه یک ورزشکار حرفه ای باشید و یا یک فرد عادی از نظر فعالیت جسمی ، میتوانید از این مبل ماساژور حرفه ای استفاده نمایید و از نتیجه آن لذت ببرید.

نکته : حتما پیش از خرید صندلی ماساژور RT-8710  آرونت آن را تست نمایید و واکنش بدن خود را نسبت به آن تجربه نمایید.

اطلاعات بیشتر درباره صندلی ماساژورRT-8710

آیا صندلی ماساژور مفید است ؟

صندلی های ماساژور آرونت زیر نظر متخصصین پزشکی و ورزشی طراحی و تولید میشوند و تمام مجوز های لازم را از سازمان ها و مراکز بهداشت و درمان اروپا و آمریکا دریافت کرده است .این دستگاه های ماساژور با هدف حفظ و بهبود سلامت مردم تولید شده اند و میتوانند به سلامتو شادابی شما کمک بسیاری نمایند.

در ادامه شما عزیزان را با روش های خرید مبل ماساژور آرونت مدل RT-8710 بیشتر آشنا میکنیم.

فروش نقدی صندلی ماساژور RT-8710

شرکت نیکان آسا پرشین برای رضایت هرچه بیشتر مشتریان عزیز ، برای افرادی که بصورت تمام نقد یک مبل ماساژور را خریداری مینمایند یک تخفیف ویژه قرار داده است .

فروش اقساطی مبل ماساژور آرونت RT-8710

در این روش تنها با پرداخت نیمی از قیمت اصلی صندلی ماساژور و تسویه مابقی آن بصورت چکی ، طی 8 تا 10 قسط میتوانید بهترین صندلی ماساژور را خریداری نمایید.

توجه: فروش صندلی ماساژور بصورت اقساطی کاملا بدون بهره بوده و در نهایت قیمت نقدی مبل ماساژور را پرداخت خواهید کرد.

خدمات پس از فروش صندلی ماساژور آرونت RT-8710

شرکت نیکان آسا پرشین نماینده انحصاری مبل ماساژور Aront در ایران میباشد . کلیه صندلی های ماساژور تحت پوشش این شرکت شامل 2 سال ضمانت و 10 سا خدمات پس از فروش میباشند .

توجه : ارسال و نصب صندلی ماساژور به سراسر ایران کاملا رایگان میباشد و بر عهده شرکت است .

 

بررسی-صندلی-ماساژور-RT-8710-aront

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo