گرانترین صندلی ماساژور

آیا گرانترین صندلی ماساژور یا مبل ماساژور دلیل بر خوب بودن آن است ؟ یا عوامل دیگری همچون شرایط فنی در آن دخیل میباشد؟

همانطور که میدانید صندلی ماساژور امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و استقبال خاصی از این کالای پزشکی و ورزشی بعمل می آید.

همانطور که میدانید صندلی ماساژور یا مبل ماساژور زیر نظر متخصصین پزشکی و ورزشی طراحی و تولید میشود از این این کالا ها جزء کالاهای پزشکی دسته بندی میشوند و اصلا یک محصول لوکس و تشریفاتی نمیباشد.

فاکتور ها و عوامل بسیاری وجود دارد که در قیمت نهایی صندلی ماساژور یا مبل ماساژور تاثیر گذار است. اما قطعا گرانترین صندلی ماساژور دلیل بر خوب بودن و برتر بودن آن مبل ماساژور نمیباشد.

در این مقاله عواملی که بر قیمت صندلی ماساژور تاثیر میگذارد را بررسی مینماییم و شما را در انتخاب و شناخت بیشتر این کالاهای با کیفیت و مفید راهنمایی میکنیم.

طراحی ظاهری گرانترین صندلی ماساژور

اولین موردی که چشم مخاطب را با خود همراه میکند طراحی ظاهری صندلی ماساژور میباشد .چرا که ظاهر مبل ماساژور برای افراد مهم میباشد و قرار است که این کالا جزئی از چیدمان منزل آن ها شود .

امروزه شرکت های بزرگ مانند شرکت آرونت (Aront) که همواره در طراحی و نوآوری پیش قدم بوده توانسته گوی سبقت را از بقیه رقبا در طراحی ظاهری و نیز فنی برباید و پاسخگوی انواع سلیقه های باشد.

الگو برداری از برخی شخصیت های سینمایی و نیز برخی خودروهای لوکس که بسیاری از اشخاص را شیفته خود کرده است نتایج خوبی را نشان داده است.

البته صرفا تشابه ظاهری بین یک صندلی ماساژور و یک خودروی لوکس مانند لامبورگینی دلیل بر ظاهر زیبا نمیشود و تنها بخشی از روند طراحی میباشد.

اطلاعات بیشتر درباره صندلی ماساژور لامبورگینی آرونت RT-8800

بکارگیری چرم مصنوعی و فایبر گلاس در پوشش مبل ماساژور ، استفاده از سیستم نورپردازی در بدنه صندلی ماساژور ، استفاده از کنترل پنل لمسی و سیستم مدیریت صوتی هوشمند بطور همزمان برای راحتی در استفاده از صندلی ماساژور و رنگبندی اصولی ، تنها بخش کوچکی از ظاهر صندلی ماساژور یا بهتر بگوییم گرانترین صندلی ماساژور میباشد.

اما مسايل فنی و مکانیکی مبل ماساژور بیشتر مورد توجه میباشد و از نظر شرکت بزرگ مانند آرونت (Aront) گرانترین صندلی ماساژور باید بیش از آنکه از نظر ظاهری مطرح باشد از نظر فنی زبان زد خاص و عام باشد.

ویژگی های فنی مبل ماساژور

صندلی های ماساژوری که امروزه جزء 10 برند مطرح جهان میباشد (TOP TEN) حتما ویژگی های زیر را دارند .

مبل ماساژور آرونت مجهز به یک هوش مصنوعی میباشد . اما وظیفه این هوش مصنوعی چه میباشد و چقدر حائز اهمیت است؟

قبل از شروع ماساژ ، بدن کاربر بوسیله اسکن قوی و حرفه ای آنالیز میشود، این اطلاعات یا دیتاها پس از اسکن کامل بدن به هوش مصنوعی که در حکم مغز متفکر صندلی ماساژور میباشد ارسال میشود.

پس از تجزیه و تحلیل داده ها توسط هوش مصنوعی ، ماساژ مورد نظر شما ، مناسب با شرایط بدنی مخصوص شما بر روی جسمتان اجرا میشود تا آسیبی وارد نکند.

بطور مثال در صندلی ماساژور RT-8713 آرونت ، دو فرد متفاوت یک مدل ماساژ را انتخاب مینمایند. اما در بدن فرد A گرفتگی عضلانی در ناحیه ساق پا بیشتر میباشد و در بدن فرد B کمی کوفتگی در قسمت کمر یا لگن است.

با توجه به اطلاعاتی که به هوش مصنوعی ارسال شده ، دستگاه تشخیص میدهد تا تمرکز ماساژ را بر کدام ناحیه قرار دهد تا بدن سریعتر بهبود یابد.

این تنها بخش مجازی یک صندلی ماساژور حرفه ای میباشد و کیفیت مواد بکارگرفته شده در ساخت مبل ماساژور و نیز بعد سخت افزاری آن مهم میباشد.

جنس  متریال بکارگرفته شده در قسمت غلتک ها یا گوی های ماساژ دهنده و نیز پوشش PU یا همان چرم مصنوعی پلی اورتان بسیار مهم میباشد.

چرم PU بهترین نوع پوشش چرم مصنوعی میباشد چرا که هم ضد حساسیت و قارچ میباشد و نیز ضد تعریق است ، از این رو بسیار در پوشش مبل ماساژور از آن استفاده میشود.

یکی دیگر از مواردی که مهم میباشد ، برنامه های ماساژ در صندلی ماساژور میباشند، کلیه برنامه های صندلی های ماساژوردر کمپانی آرونت زیر نظر بهترین و مجرب ترین برنامه نویس ها طراحی میشود تا تفاوتی با ماساژی که توسط انسان بر روی بدن شما اجرا میشود نداشته باشد.

ارزش سلامتی در برابر گرانترین مبل ماساژور

همانطور که میدانید کلیه محصولات ماساژور در راستای حفظ و بهبود سلامتی بدن طراحی و تولید شده اند . تنها با فکر به این موضوع میتوانید در خرید و انتخاب صندلی ماساژور مورد نظر خود به قطعیت برسید که ارزش سلامتی بدن شما چقدر میباشد؟

آیا سلامتی شما در قبال وجهی که برای یک مبل ماساژور حرفه ای پرداخت مینمایید کمتر میباشد؟ قطعا پاسخ مشخص است که سلامتی شما غیر قابل ارزش گذاری میباشد.

شما با خرید صندلی ماساژور یا مبل ماساژور بدن خود را مقاوم میکنید چرا که خواص ماساژ بر جسم و روح یک انسان ثابت شده است.

اطلاعات بیشتر درباره ماساژ و ماساژ درمانی

مسيله دیگری که در این زمنه مهم میباشد، خدمات و ضمانت صندلی ماساژور یا مبل ماساژور میباشد.

شرکت نیکان آسا پرشین تنها نماینده انحصاری مبل ماساژور آرونت در ایران میباشد ، کلیه صندلی های ماساژور تحت پوشش این شرکت دارای 2 سال ضمانت و 10 سا خدمات پس از فروش میباشند.

ضمنا لازم بذکر میباشد که ارسال و نصب مبل های ماساژور به سراسر ایران کاملا رایگان بوده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo