چرا صندلی ماساژور؟

چرا صندلی های ماساژور آرونت؟؟؟

حتما در فروشگاه های لوازم ورزشی یا مجتمع عای تفریحی واستراحتی و خیلی از جاهای دیگر مانند سالن های آرایش لوکس، صندلی های ماساژور آرونت یا محصولات ماساژور را مشاهده کرده اید.

اما سوال اینجاست چرا این صندلی های ماساژور طرفداران بیشماری در سرتاسر جهان دارند؟ آیا تابحال به این نکته توجه کرده اید که این صندلی ها چقدر برای سلامتی بدن و آرامش روح شما مفید هستند؟

اکنون در تمام دنیا، نه تنها فقط ایران این کالا به فروش میرسد و قیمت های قابل توجهی هم دارند اما چرا با وجود این قیمت ها باز هم تمام اقشار جامعه سعی دارند یکی از این صندلی های ماساژور را در منزل خود قرار بدهند و در طی روز از آن استفاده کنند.

 

 

صندلی ماساژور آرونت

 

 

خوب اگر سایر مقاله های شرکت نیکان آسا پرشین که تنها نمایندگی رسمی محصولات ماساژور آرونت (Aront) و بست رست (BestRest) در ایران میباشد را مطالعه کرده باشید قطعا از محاسن و مزایای ماساژ مطلع شده اید اما اگر هم مطالعه نکرده اید اینجا به اختصار خدمتتون عرض خواهیم کرد:

  • صندی های ماساژور آرونت (Aront) از نظر ساختار مهندسی پزشکی،  دارای تائیدیه های نظام سلامتی آمریکا و اروپا هستند و در بهترین کیفیت ساخته و عرضه میشوند.
  • صندلی های ماساژور آرونت (Aront) بیشتر به بُعد پزشکی و درمانی توجه کرده تا جنبه ی سرگمی و رفاهی این وسیله.
  • در صندلی های ماساژور آرنت (Aront) سیستم اسکن کامل بدن قرار داده شده تا ماساژ را متناسب با وزن و فرم خاص بدنی شخص کاربر طراحی و اجرا کند.
  • در صندلی های ماساژور آرونت (Aront) بعد از اسکن کامل بدن توسط اشعه مادون قرمز، اگر تشخیص دهد که در نقطه ای از بدن گرفتگی و اسپاسم عضلانی بیشتر از سایر نقاط بوده، دستگاه بطور اتومات تمرکز بیشتری برای ماساژ و بهبودی آن قسمت و ناحیه از بدن میکند.
  • صندلی های ماساژور آرونت (Aront) با طراحی اصولی و کیفیت بالای مواد اولیه در اجرای برنامه های مختلف ماساژ بهترین عملکرد و راندمان را دارند .

در رابطه با این صندلی های ماساژور به خیلی از نکات دیگر میشه اشاره کرد اما به این نکته بسنده میکنیم که اگر شما یک صندلی ماساژور در خانه داشته باشید نیازی نیست که برای وقت گرفتن از یک شخص ماساژور (ماسور) حرفه ای انرژي خود را از بین ببرید و با حجم بزرگی از مراجعه کننده روبرو شوید.

براحتی میتوانید یک صندلی ماساژور خستگی ناپذیر در خانه خود داشته باشید و از لذت ماساژ آن برای ایجاد سلامتی و حس شادی در خود نهایت استفاده را ببرید.

 

 

 

صندلی ماساژور آرونت

 

 

اگر صندلی ماساژور(Aront) یا سایر محصولات ماساژور مانند ماساژور دستی ده سر بست رست (BestRest) صرفا یک وسیله تبلیغاتی و لوکس بود ، در خانه ی هیچ ورزشکار حرفه ای یا پزشک متخصص و یا حتی کارمندی که ساعتها پشت میز نشسته و کار کرده ، وجود نداشت.

این روز ها با افزایش فشارهای جسمی و روحی حتما به این وسیله مفید نیاز پیدا خواهید کرد. به قیمت آن اصلا توجه نکنید چرا که سلامتی و آرامش شما بی نهایت با ارزش است.

تنها چیزی که تا آخرین لحظه کنار شما خواهد ماند ، جسم و بدن شماست، پس برای حفظ سلامتی و آرامش جسم خود از هر امکاناتی استفاده کنید.

درضمن شما میتوانید هم بصورت نقدی و هم بصورت شرایطی صاحب هر یک از محصولات ماساژور آرونت (Aront) یا بست رست (BestRest) شوید.

امیدواریم بزودی شما خواننده محترم این مقاله را در دفتر مرکزی محصولات آرونت و بست رست زیارت کنیم.

شرکت نیکان اسا پرشین، نماینده رسمی محصولات ماساژور آرونت (Aront) و بست رست (BestRest) در خاورمیانه.     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo