نکات مهم در خرید صندلی ماساژور

در این مقاله سعی داریم نکات مهم در خرید صندلی ماساژور را به شما عزیزان اطلاع دهیم تا بهتر بتوانید یک مبل ماساژور خریداری نمایید.

برند صندلی ماسا‌ژور

به نقل از یک ضرب المثل قدیمی : “هیچ گرونی بی علت نیست! هیچ ارزونی هم بی علت نیست!” . یک برند معتبر همیشه ضامن کیفیت کالا بوده و هست و به شما این اطمینان خاطر را میدهد که خریدی خوب و سالم خواهید داشت .

اما یک برند نا شناخته و یا متفرقه همیشه اسباب زحمت برای خریدار بوده و هست و پس از مدتی خریدار را پشیمان میکند.

صندلی ماساژور آرونت ، جزء 5 برند مطرح جهان میباشد که در زمینه مبل ماساژور و سایر محصولات ماساژور دیگر فعالیت دارد.

شرکت وارد کننده مبل ماساژور

نکته طلایی و بسیار مهم شرکت وارد کننده ادوات ماساژور میباشد . چرا که این شرکت نماینده برند اصلی بوده و خدمات و ضمانت کالا بر عهده آن میباشد.

البته لازم بذکر است که برند های معتبر در جهان به هر شرکتی امتیاز نمایندگی نمیدهند و قبل از آن شرکت متقاضی را کاملا از لحاظ کمی و کیفی بررسی میکنند.

در ایران شرکت نیکان آسا پرشین نماینده انحصاری صندلی ماساژور آرونت میباشد و کالا ها و ملزومات آرونت را ضمانت و پشتیبانی میکند.

توجه : کلیه مبل های ماساژور آرونت و سایر ملزومات ماساژور تحت پوشش شرکت نیکان آسا پرشین شامل 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند.

امکانات مبل ماساژور

مبل های ماساژور حرفه ای و درجه یک در بازار جهانی دارای امکانات و قابلیت های خاصی میباشند که آن ها را از سایر برند های دیگر متمایز مینماید.

استفاده از پوشش درجه یک در این صندلی های ماساژور یکی از موارد آن میباشد ، چرا که پوشش با بدن شما تماس مستقیم دارد و باید دارای استانداردهای جهانی باشد.

پوششی که در صندلی های ماساژور آرونت استفاده میشود از نوع چرم PU بوده که ویژگی های بارز آن دوام و انعطاف بالا و ضد حساسیت و قارچ بودن آن میباشد.

از بعد فنی نیز میتوان مواردی را اشاره کرد از جمله : اسکن حرفه ای بدن ، استفاده از هوش مصنوعی در صندلی ماساژور ، شبیه سازی حرفه ای ماساژ اعمال شده بر روی بدن که دقیقا مانند ماساژ بصورت دستی باشد.

استفاده از موارد اولیه درجه یک در ساخت غلتک های ماساژ دهنده و نیز کیسه های هوا . بکارگیری سیستم های هوشمند کنترل از راه دور و یا حتی قابلیت فرمان صوتی . استفاده از سیستم گرمایشی مجهخز به فناوری گرافن و سیستم صوتی مجهز به Hi-fi .

بکارگیری قابلیت اتوپارک یا قرار گیری خودکار از دیوار در مبل های ماساژور. این قابلیت برای استفاده افرادی مناسب است که فضای قرار گیری مبل ماساژور در آن محدود میباشد.

اینها تنها بخشی از قابلیت های یک صندلی ماساژور حرفه ای و درجه یک میباشد که شرکت آرونت تمامی این موارد را در مبل های ماساژور خود رعایت میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo