نمایندگی رسمی آرونت و بست رست

 

و اما نمایندگی رسمی آرونت و بست رست در اختیار چه شرکتی است؟  در بازار ایران و در زمینه عرضه و فروش محصولات ماساژور ، شرکت های بسیار کمی فعالیت دارند که دارای اعتبار لازم باشند ، در این میان شرکت نیکان آسا پرشین با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه محصولات ماساژور ( صندلی های ماساژور و …) نماینده رسمی و انحصاری دو برند مطرح و روز دنیا یعنی ارونت (Aront) و بست رست (Bestrest) میباشد .

همانطور که میدانید آرونت و بست رست شرکت هایی با مبدا کشور آمریکا میباشند،  از این رو برای عرضه و فروش محصولات در بازار های آسیایی و رقابت هرچه بیشتر با سایر شرکت های مطرح و درجه یک ، خط تولید خود را در کشور چین راه اندازی کرده اند و شرکت نیکان آسا پرشین با عملکرد خاص و فوق العاده خود توانسته نمایندگی انحصاری خاور میانه را از این دوشرکت بزرگ دنیا کسب کند.

 

ماساژ و ماساژور

 

صندلی های ماساژور با نام تجاری آرونت (Aront) و محصولات دیگر از قبیل ماساژور های پورتابل ، ماساژور دستی و… با نام تجاری بست رست (BestRest) وارد بازار ایران میشود.

شما عزیزان میتوانید با خیالی آسوده این محصولات را تنها با ضمانتنامه رسمی شرکت نیکان آسا پرشین و از نمایندگی های مجاز این شرکت که در وبسایت رسمی به آدرس www.nikanasa.com  آمده خریداری بفرمایید.

همچنین برای رفاه حال شما بزرگواران نیز خرید آنلاین از طریق وبسایتی در قبلا ذکر شد انجام پذیر میباشد.

کلیه محصولات دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد. و ارسال آنها به سراسر ایران رایگان میباشد.

لطفا در هنگام خرید به ضمانتنامه رسمی شرکت نیکان آسا پرشین که به هولوگرام مشخص شده است دقت فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo