ماساژور صندلی ماشین

 

امروزه در بسیاری از خودروهای لوکس و حتی نسبتا  لوکس قابلیت هایی به چشم میخورد که در بسیاری از وسایل نقلیه مخصوصا ایرانی و یا حتی چینی وجود ندارد. یکی تاز این قابلیت ها ماساژور صندلی ماشین میباشد.

ماساژور صندلی ماشین یک قابلیت بسیار عالی برای یک خودرو میباشد چرا که به راننده این امکان را میدهد تا خستگی ناشی از رانندگی آن هم در شرایط طولانی و حتی پر اضطراب را از بدن خود رفع کند و حس نشاط را به خود بازگرداند.

اما شرکت آرونت (Aront) برای اینکه تمامی اشخاص بتوانند لذت ماساژ را در وسیله نقلیه خود بعد از یک رانندگی طاقت فرسا داشته باشند ، ماساژور پورتابلی را تولید کرده که دارای قابلیت های فراوانی میباشد و نیز بسیار باریک بوده تا براحتی جابجا شود و در خودرو مورد استفاده قرار بگیرد.

روکش ماساژور آرونت

 

 

این ماساژور صندلی خودرو دارای برنامه های اتومات و حتی تنظیم دستی میباشد ، قابلیت تنظیم درجه قدرت ، دارای ویبره و گرما و بسیاری از خصوصیات دیگر که شما را برای آشنایی بیشتر با این محصول به صفحه اصلی آن هدایت میکنم ، پس لطفا اگر قصد آشنایی بیشتر با این محصول را دارید روی نام RT-2156  کلیک نمایید.

شما با خرید ماساژور پورتابل RT-2156  آرونت میتوانید وسیله نقلیه خود را بهتر از قبل تجهیز نمایید و دیگر از رانندگی بلند مدت در ایران شکایت نکنید.

این محصول دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد که توسط نمایندگی انحصاری آن در خاور میانه یعنی شرکت نیکان آسا پرشین عرضه میشود.

ارسال این محصول نیز بصورت رایگان به سراسر ایران انجام میشود و همچنین میتوانمید آن را از وبسایت رسمی شرکت نیکان آسا پرشین به نشانی www.nikanasa.com  تهیه و خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo