قیمت صندلی ماساژور RT-8800

یکی از بروزترین و پیشرفته ترین مبل های ماساژور آرونت مدل RT-8800 میباشد. اما برای اطلاع از قیمت صندلی ماساژور RT-8800 و نیز عوامل موثر بر آن در این مقاله بیشتر صحبت میکنیم .

قیمت مبل ماساژور

صندلی های ماساژور بر اساس امکانات و تکنولوژی بکار رفته قیمت گذاری میشوند. طبیعی است که هرچه این محصولات هوشمند تر میشونددر قیمت نهایی آن ها تاثیر بیشتری میگذارد.

صندلی ماساژور RT-8800 دارای هوش مصنوعی مباشد که تمام برنامه های ماساژ این دستگاه را کنترل و مدیریت میکند .

در ابتدا و قبل از شروع ماساژ ، بدن کاربر بطور دقیق اسکن میشود و تمام اطلاعات آن به هوش مصنوعی صندلی ماساژور ارسال میشود.

این هوش مصنوعی با تجزیه و تحلیل داده های دریافتی برنامه ماساژ مورد نظر شما را بصورت دقیق و حرفه ای بر روی بدن شما پیادده سازی مینماید .

هوش مصنوعی در مبل ماساژور بعنوان مغز متفکر دستگاه میباشد و از این رو بسیار مهم و حیاتی است.

طراحی ظاهری نیز یکی از عوامل در قیمت صندلی ماساژور میباشد . صندلی ماساژور RT-8800 از چرم PU ، بدنه فایبر و نیز نور پردازی LED تشکیل شده است .

بطور کلی صندلی ماساژور RT-8800 را بنام مدل Lamborghini  نیز میشناسند و این صندلی بخاطر طراحی ظاهری که دارد و از خودرو لامبورگینی الگو برداری شده بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

برنامه های ماساژ و نیز پیشرفته تر شدن آن ها در این صندلی ماساژور بسیار مورد توجه قرار گرفته است و این نیز بر قیمت صندلی ماساژور RT-8800 تاثیر گذار بوده .

از دیگر مسائل که بر قیمت صندلی ماساژور RT-8800 تاثیر میگذارد شرایط کشور ایران میباشد . حقوق و عوارض گمرکی و نیز نوسان قیمت ارز همگی دست به دست هم میدهند تا بر قیمت نهایی این کالای پزشکی و ورزشی تاثیر بگذارند .

اما شرکت نیکان آسا پرشین با سیاست های خود در راستای حفظ حقوق مشتریان همواره سعی بر آن داشته تا این کالای پر سود و مفید را با منصفانه ترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه دارد.

مواردی که در بالا اشاره کردیم بخشی از عواملی بود که بر قیمت صندلی ماساژور RT-8800 تاثیر گذاشته اما بطور کلی میتوان اشاره کرد که هوشمندی این صندلی ماساژور و تکنولوژی بکار رفته در آن سهم بیشتری در قیمت نهایی آن دارد .

شعب فروش صندلی ماساژور در تهران

شما عزیزان میتوانید به هر یک از شعب رسمی مبل ماساژور آرونت در تهران مراجعه نمایید و بصورت حضوری مبل ماساژور RT-8800 را از نزدیک مشاهده و تست نمایید .

لیست شعب مبل ماساژور آرونت

همچنین میتوانید به سایت رسمی مبل ماساژور آرونت (نیکان آسا پرشین) مراجعه کنید و با انتخاب منوی فروشگاه انواع محصولات ماساژور را به همراه توضیحات تکمیلی و قیمت های بروز مشاهده کنید.

ضمانت صندلی ماساژور RT-8800

شرکت نیکان آسا پرشین نماینده انحصاری مبل ماساژور RT-8800 در ایران و سایر محصولات ماساژور آرونت میباشد .

کلیه محصولات ماساژور تحت پوشش این شرکت دارای 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نیکان آسا پرشین کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo