روکش ماساژور SF-642 بست رست (BestRest):

درباره روکش ماساژور بست رست SF-642 بسیار میتوان صحبت کرد و از مزایای آن بسیار نوشت ، اما در این مقاله سعی داریم شما عزیزان را با مهمترین و مفیدترین مطالب درباره روکش ماساژور SF-642 بست رست بیشتر آشنا کنیم.

 

روکش ماساژور SF-642 بست رست

نکته مهمی که درباره این محصول باید به آن دقت کنید این است که :

این روکش قابلیت تحمل وزن تا 100 کیلوگرم را دارد. در صورت فشار بیش از حد ممکن است ساختار روکش و قطعات داخلی دچار آسیب دیدگی دائمی شوند.

روکش ماساژور SF-642 بست رست، تحت لیسانس کمپانی  (BestRest) ایالات متحده آمریکا تولید میشد.

قطع به یقین میتوان گفت این روکش برترین روکش ماساژور در ایران و حتی جهان میباشد چرا که قابلیت هایی که در این روکش ماساژور  مدل SF-642 قرار داده شده است در کمترین محصول مشابهی در بازار ایران و جهان وجود دارد.

 روکش ماساژور SF-642 دارای دو برنامه خودکار بوده که تمام برنامه های ماساژ را بصورت تلفیقی اجرا میکند.

علاوه بر این  روکش ماساژور SF-642 دارای چهار نوع ماساژ که شامل ورزی، ضربه ای، شیاتسو و ویبره میباشد.

روکش ماساژور SF-642  دارای 3 درجه تنظیم قدرت و فشار ماساژ میباشد. علاوه بر امکاناتی که درباره روکش ماساژور SF-642  گفته شد، قابلیت تنظیم قد را نیز به آن اضافه کنید، چون این خصوصیت به شدت مهم است چرا که باعث میشود افراد مختلف بتوانند از این روکش پرتابل قوی استفاده مفید ببرند.

و در آخر باید گفت که گوهای ماساژ دهنده در این مدل روکش ماساژور قابلیت تنظیم  پهنای ناحیه ماساژ را دارا میباشند.

شرکت نیکان آسا پرشین نمانده رسمی محصولات ماساژور بست رست در ایران افتخار دارد این محصول فوق حرفه ای و پیشرفته را به مردم عزیز کشور ایران عرضه کند و در این راستا با افتخار توانسته خدمت ویژه ای هم به قشر ورزشکار و جامعه پزشکی و هم به سایر افراد در زمینه های مختلف به عمل آورده باشد.

شما عزیزان به سادگی میتوانید روکش ماساژور بست رست مدل SF-642 را از وبسایت رسمی این شرکت به نشانی www.nikanasa.com   تهیه و خریداری کنید و با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo