روکش (صندلی) ماساژور

 

 

روکش صندلی ماساژور همانطور که از اسمش پیداست یک وسیله ماساژور پورتابل میباشد که بر روی صندلی یا مبلمان خانگی و یا حتی بر روی صندلی اتومبیل قرار گرفته و با استفاده از برق شروع به اجرای برنامه های ماساژ میکند

روکش های ماساژور انواع و اقسام متفاوتی دارند، اما برای انتخاب یک روکش ماساژور خوب باید به چه مواردی دقت کرد؟

روکش صندلی ماساژور

 باید تاکید کنیم اگر قصد خرید یک روکش صندلی ماساژور را دارید در ابتدا از شرکتی این محصول را تهیه کنید که در این زمینه سابقه بلند مدت و معتبری داشته باشد. در غیر این صورت  اگر مشکلی برای دستگاه شما پیش بیاید کسی پاسخگوی شما نخواهد بود.

روکش های صندلی ماساژور معمولا بر دو نوع هستند که در این بین برخی قابلیت استفاده در خورو را هم دارند. این روکش های پورتابل ماساژور اگر توسط شرکت های معتبر طراحی و مهندسی شده باشند باید قطر کمتری نسبت به سایر روکش های  RT ماساژور داشته باشند.

در بازار ایران فروشگاه های بسیاری وجود دارند که این نوع محصولات را عرضه میکنند اما کدام برند و شرکتی از اعتبار ویژه ای برخوردار است؟

شرکت نیکان آسا پرشین نمایندگی رسمی محصولات ماساژور آرونت و بست رست در ایران توانسه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در زمینه محصولات ماساژور با کیفیت ترین و مرغوبترین محصولات ماساژور را و با قیمتی منصفانه عرضه کند.

 

روکش های صندلی ماساژوری که توسط شرکت نیکان آسا پرشین عرضه میشوند هم از خانواده آٰونت و هم از خانواده بست رست میباشند که هر روی این کمپانی ها امریکایی بوده و تنها نماینده رسمی در ایران شرکت نیکان آسا پرشین میباشد.

شما میتوانید روکش های صندلی ماساژور SF-642 (BestRest)  یا RT-2156(Aront) را در وبسایت رسمی این شرکت مشاهده کنید و آنلاین خرید کنید.

فروشگاه اینترنتی شرکت نیکان اسا پرشین به آدرس : www.nikanasa.com/shop

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo