خرید صندلی ماساژور Aront

بسیاری از افراد برای خرید صندلی ماساژور Aront  در جستجوی نمایندگی هستند و یا دنبال توضیحات بیشتر درباره این برند مطرح میباشند.

در این مقاله سعی داریم درباره موضوعات اصلی پیرامون خرید مبل ماساژور آرونت صحبت کنیم.

خرید صندلی ماساژور Aront

خرید مبل ماساژور آرونت

شرکت نیکان آسا پرشین نماینده انحصاری ماساژور های Aront  در ایران میباشد .این شرکت دارای نمایندگی های متعدد فروش حضوری و اینترنتی میباشد .

برای خرید اینترنتی صندلی ماساژور میتوانید وارد وبسایت رسمی شرکت شوید و در منوی فروشگاه توضیحات تکمیلی و قیمت های بروز شده را مشاهده نمایید .

لینک فروشگاه وبسایت رسمی صندلی ماساژور Aront (کلیک کنید)

راهنمای خرید صندلی ماساژور آرونت

مبل های ماساژور آرونت برای تمامی افراد با نیازهای متفاوت طراحی و تولید شده اند. فرقی نمیکند که یک ورزشکار حرفه ای باشید و یا حتی یک فرد عادی از نظر فعالیت جسمی .

میتوانید از مبل های ماساژور Aront  استفاده نمایید و یک ماساژ حرفه ای را تجربه کنید اما آنچه که بسیار مهم است و ما به آن توصیه میکنیم این است که حتما قبل از خرید یک بار صندلی ماساژور مورد نظر خود را تست نمایید .

چرا که بدن افراد و خصوصیات فیزیکی انسان ها متفاوت میباشد و ممکن است اجرای ماساژ یک صندلی ماساژور باب میل شما نباشد اما مدل دیگری نیاز شما را براورده نماید.

در برخی از مدل های صندلی ماساژور، قابلیت ها و ویژگی هایی وجود دارد که ممکن است به آن احتیاج نداشته باشید و نیازی نیست هزینه اضافی پرداخت کنید.

بطور مثال ، قابلیت فاصله گیری خود کار از محل قرار گیری صندلی ماساژور یا همان Auto Park .  صندلی ماساژور با استفاده از این قابلیت بطور خود کار از محل خود فاصله میگیرد و به سمت جلو به حرکت در میاید و سپس شروع به اجرای ماساژ میکند.

این ویژگی بیشتر برای فضاهایی که محدود هستند به کار میاید و مناسب میباشد . اما اگر شما در منزل خود فضای کافی دارید نیازی بهاین ویژگی ندارید.

البته ناگفته نماند کادر فروش آرونت در زمان خرید شما را کاملا راهنمایی خواهند کرد تا بهترین و مناسب ترین صندلی ماساژور را تهیه نمایید.

شرایط فروش مبل ماساژور Aront

بطور کلی صندلی ماساژور آرونت را میتوانید به دو طریق خریداری نمایید.

خرید صندلی ماساژور نقدی : در این روش با پرداخت قیمت فروش نقدی مبل ماساژور شامل تخفیف ویژه ای میشوید .

خرید صندلی ماساژور بصورت اقساطی : در این روش با پرداخت نیمی از قیمت صندلی ماساژور و تسویه مابقی آن بصورت اقساطی و بدون بهره میتوانید صاحب یک مبل ماساژور حرفه ای شوید.

مراکز خرید صندلی ماساژور در تهران

شعب رسمی مبل ماساژور در تهران عبارتند از مرکز خرید اپل ، مرکز خرید اطلس ما نیاوران ، مرکز خرید سانا و مرکز خرید تندیس واقع در میدان تجریش .

شما عزیزان با مراجه به این شعب میتوانید محصولات ماساژور را از نزدیک دیده و قبل از خرید تست نمایید.

البته مجتمع های رفاهی و گردشگری  بین راهی مهر و ماه و نیز مهتاب از شعب رسمی صندلی ماساژور Aront  میباشند.

خرید صندلی ماساژور دیجی کالا

شرکت نیکان آسا پرشین، در وبسایت رسمی و معتبر دیجی کالا ، صندلی های ماساژور آرونت را برای عرضه و فروش قرار داده است تا شما مشتریان عزیز بتوانید با خیالی آسوده خریداری نمایید.

خدمات پس از فروش مبل ماساژور آرونت

کلیه مبل های ماساژور آرونت تحت ضمانت نیکان آسا پرشین شامل 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند.

علاوه بر این ارسال و نصب صندلی ماساژور به سراسر ایران کاملا رایگان بوده و بر عهده شرکت میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo