خرید صندلی ماساژور با بهترین قیمت

یکی از مسائلی که افراد مختلف برای تهیه مبل ماساژور با آن روبرو هستند ، خرید صندلی ماساژور با بهترین قیمت است .

اما آیا هر قیمت بالا و یا قیمت پایین نشان دهنده کیفیت خوب کالا میباشد؟

آیا صرفا تهیه ارزان ترین صندلی ماساژور نشان دهنده یک خرید موفق است ؟

در این مقاله درباره نکات و مسائلی صحبت خواهیم کرد تا شما عزیزان بتوانید بهتر تصمیم بگیرید و در خرید صندلی ماساژور با بهترین قیمت و کیفیت با دید بهتری اقدام بفرمایید .

خرید صندلی ماساژور با بهترین قیمت

نکات مهم قبل از خرید صندلی ماساژور

  • خرید از یک شرکت معتبر

یکی از مسائل مهم که امروزه با آن بسیار مواجه میشویم ، وجود برندها و محصولات ماساژور متفرقه میباشد . بسیاری از فروشگاه ها صرفا برای تکمیل محصولات خود و نیز منافع شخصی اقدام به فروش محصولات ماساژور متفرقه و ی کیفیت میکنند و آن ها را با نازل ترین قیمت بفروش میرسانند.

و خریدار بی خبر از همه جا، پس از گذشت یک زمان کوتاه متوجه عیب ها و ایرادات دستگاه ماساژور خود میشود و زمانی که برای گارانتی و خدمات پس از فروش اقدام میکند با پاسخ هایی از قبیل :

این کالا شامل گارانتی نیست !

قطعات این کالا در بازار موجود نیست !

هزینه تعمییر آن بالاست و مقرون بصرفه نیست !  و بسیاری دیگر از پاسخ های بی منطق که با آنها مواجه میشود .

بخاطر همین توصیه ما به شما عزیزان این است که قبل از خرید صندلی ماساژور درباره برند آن  و شرکت عرضه کننده  محصول ماساژور تحقیق کنید و از صحت اطلاعات آن مطمئن شوید .

  • تست و امتحان صندلی ماساژور قبل از خرید

توصیه ما به شما عزیزان این است که قبل از خرید صندلی ماساژور و یا مبل ماساژ ، حتما آن را تست نمایید و واکنش بدن خودتان را نسبت به ماساژ تجربه کنید . صندلی ماساژور بطور مستقیم با جسم و بدن شما در تماس است و ممکن است شما نسبت به ماساژ دریافتی از صندلی ماساژور نوع A رضایت نداشته باشید ولی نسبت به صندلی ماساژ نوع B رضایت داشته باشید .

صندلی های ماساژور حرفه ای و معتبر تماما بر پایه و اساس اصول پزشکی و ورزشی طراحی و تولید میشوند ، برای همین هر محصول بطور تخصصی و با هدف خاصی تولید میشود .

در این مورد ما میتوانیم صندلی ماساژور RT-7709 یا همان صندلی ماساژور یوگا (YOGA Massage Chair) را بعنوان مثال ذکر کنیم .

برای آشنایی بیشتر با صندلی ماساژور RT-7709 کلیک نمایید .

  • مشورت با پزشک

یک شرکت معتبر ، هیچوقت در حق مشتریان خود کوتاهی نمیکند و صرفا بدنبال کسب سود و منفعت شخصی نمیباشد . برخی از مراجعه کنندگان برای خرید صندلی ماساژور مراجعه مینمایند و پس از کمی صحبت با کارشناس فروش و مشورت های اولیه بیان میکنند که دارای مشکل خاصی در بدن خود میباشند . بطور مثال فردی دارای پلاتین در قسمتی از بدنش است . ما به این افراد توصیه میکنیم قبل از خرید صندلی ماساژور حتما با پزشک معالج خود مشورت نمایند و سپس اقدام به خرید مبل ماساژور نمایند .

همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم ، صندلی های ماساژور زیر نظر متخصصین پزشکی  ورزشی طراحی و تولید میشوند و هدف آن ها حفظ و بهبود سلامتی بدن انسان میباشد .

بنابراین این دسته از کالاها نباید به سلامتی شما آسیب وارد نمایند و سبب از بین رفتن ایمنی بدن شما شوند .

برای خرید مبل ماساژور با بهترین قیمت چه کنیم ؟

شما عزیزان کافیست به یکی از شعب رسمی صندلی ماساژور آرونت مراجعه نمایید و صندلی های ماساژور آرونت را از نزدیک مشاهده نموده و تست نمایید .

برای مشاهده شعب فروشگاه مبل ماساژور آرونت کلیک نمایید .

کارشناسان مجرب ما ، تمام توضیحات لازم و مواردی که مهم و ضروری میباشد به شما عزیزان انتقال میدهند . شما را نسب به تمام امکانات و قابلیت های دستگاه ماساژور آگاه میکنند.

بروزترین و مدرن ترین صندلی های ماساژور

در حال حاضر شرکت نیکان آسا پرشین ، نماینده انحصاری ماساژور های آرونت در ایران ، پیشرفته ترین و مدرن ترین محصولات ماساژور این کمپانی را عرضه میکند .

صندلی ماساژور لامبورگینی یا RT-8800 ، مبل ماساژور RT-8713 ، صندلی ماساژور RT-7709 و مبل ماساژ RT-8710 .

(برای مشاهده توضیحات تکمیلی میتوانید وارد منوی فروشگاه وبسایت رسمی شرکت شوید .)

زمانی که با قابلیت های مبل های ماساژور آرونت آشنا میشوید و همچنین از فواید ماساژ و ماساژ درمانی آگاه میشوید به این اطمینان خواهید رسید که قیمت یک صندلی ماساژ در برابر آنچه که به شما میرساند ناچیز است !

کافیست تنها با فواید ماساژ آشنا شوید و تاثیر آن را بر جسم و روح خود تجربه کنید .

شرایط ویژه فروش مبل ماساژور

شرکت نیکان آسا پرشین در راستای خدمت رسانی بهتر به شما عزیزان شرایط ویژه ای را برای خرید صندلی ماساژور در نظر گرفته که به آنها اشاره میکنیم .

تخفیف ویژه خرید نقدی صندلی ماساژور

در این طرح شما با پرداخت بصورت تمام نقد ، شامل تخفیف ویژه میشوپد که این تخفیف بسیار چشم گیر میباشد و قطعا رضایت شما را جلب مینماید .

خرید اقساطی صندلی ماساژور

در این طرح شما میتوانید نیمی از قیمت نقدی صندلی ماساژور را پرداخت نمایید و مابقی را طی 8 تا 10 قسط تسویه کنید .

توجه : در طرح خرید اقساطی صندلی ماساژور شما در نهایت قیمت نقدی مبل ماساژور را پرداخت مینمایید و هیچ بهره ای به کالا تعلق نمیگیرد.

خدمات پس از فروش بهترین مبل ماساژور

بهترین مبل ماساژور باید خدمات پس از فروش خوبی هم داشته باشد . صندلی های ماساژور آرونت شامل 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند . همچنین ارسال و نصب مبل های ماساژور به سراسر ایران کاملا رایگان میباشد و بر عهده شرکت است .

توصیه های مهم پس از خرید صندلی ماساژور

  • پوشش صندلی ماساژور خود را تمییز نگه داشته و در هفته 1 تا 2 مرتبه قسمت های چرمی آن را با یک روغن مخصوص یا حتی پارافین مایع کمی چرب نمایید .
  • سعی کنید مبل ماساژور را در جایی قرار دهید که فاقد الکتریسیته ساکن باشد و در زیر آن از یک پوشش مناسب استفاده نمایید .
  • در مسیر اتصال مبل ماساژور به برق حتما از یک محافظ برق استفاده کنید .
  • در صورت عدم استفاده طولانی مدت از مبل ماساژور ، با یک روکش مناسب دستگاه خود را بپوشانید .
  • اگر مشکلی برای دستگاه پیش آمد با قسمت خدمات تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای سرویس و یا تعمییر صندلی ماساژور خدمت شما حاضر شوند .

سخن پایانی

صندلی ماساژور یک کالای هوشمند میباشد ، این کالا برای سود رسانی به شما طراحی شده است . ارزش سلامتی انسان به هیچ عنوان قابل شمارش و یا اندازه گیری نمیباشد .

کیفیت و تعهد ما برای ارائه بهترین مبل ماساژور با بهترین قیمت به شما همیشه پایدار بوده و هست . از اینکه بتوانیم در خدمت رسانی به شما سهم کوچکی داشته باشیم بسیار خرسندیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo