تعمییرات صندلی ماساژور

 

شرکت نیکان آسا پرشین نماینده انحصاری صندلی های ماساژور آرونت و ماساژور های بست رست در خاور میانه، افتخار دارد علاوه بر خدمات و پشتیبانی منحصر به فرد تمامی محصولات خود در زمینه تعمییرات و تجهیز محصولات ماساژور و نیز تعویض روکش های صندلی های ماساژور، سایر صندلی های ماساژور هم وطن های عزیز را نیز تعمییر و تجهیز کرده و خدمات کم نظیری را به شما هم میهنان عزیز ارائه نموده است.

در این راستا چندین نمونه از خدمات این شرکت برای سایر برند های متفرقه را به شما عزیزان نمایش میدهیم.

 

پشتیبانی و خدمات پشتیبانی و خدمات

شما عزیزان میتوانید با تماس با دفتر مرکزی شرکت نیکان آسا پرشین برای تجهیز و سرویس های مربوط به صندلی های ماساژور خود راهنمایی لازم را دریافت کرده و پس از مشورت با کارشناسان ما بهترین خدمات را دریافت کنید. شما مشتریان عزیز نیز میتوانید حتی چرم مورد نظر خود را با طرح و رنگ دلخواه انتخاب نموده و پس از انجام اقدامات اولیه و زمان اعلام شده توسط کارشناسان ما یک صندلی ماساژور زیبا را داشته باشید و از استفاده آن لذت ببرید.

کلیه چرم های استفاده شده دارای بهترین کیفیت میباشند و ضد حساسیت پوستی هستند.همانطور که در عکس ها نیز مشاهده میکنید چرم های تعویض شده توسط واحد پشتیبانی این شرکت دقیقا مانند روز اول صندلی برش داده شده و برای قسمت های مختلف تعبیه شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo