اولین و بزرگترین نمایندگی مبل و صندلی ماساژور

شرکت نیکان آسا پرشین با بیش از 2 دهه فعالیت تخصصی در زمینه محصولات ماساژور ، اولین و بزرگترین نمایندگی مبل و صندلی ماساژور در ایران میباشد .

این شرکت با رزومه قوی و سابقه درخشان خود در زمینه عرضه و فروش محصولات ماساژور توانسته امتیاز انحصاری کمپانی بزرگ Aront را در ایران کسب نماید .

کمپانی آرونت (Aront) یک شرکت بزرگ آمریکایی میباشد که تمام محصولات ماساژور را تولید مینماید. این شرکت با راه اندازی خط تولید در کشور چین توانسته به تمام جهان محصولات خود را عرضه نماید و بفروش برساند.

اولین و بزرگترین نمایندگی مبل و صندلی ماساژور

چرا شرکت صندلی ماساژور Aront

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، شرکت صندلی ماساژور آرونت بصورت تخصصی در زمینه محصولات ماساژور فعالیت مینماید و از طرفی تمام مجوز های لازم را از سازمان غذا و دارو ایالات متحده و نیز سازمان های مربوطه در اتحادیه اروپا کسب نموده است.

چرا که صندلی های ماساژور و یا هر کالای ماساژور دیگر با هدف حفظ و بهبود سلامتی بدن انسان طراحی و تولید میشود و یک تیم مجرب شامل متخصصین پزشکی و ورزشی در پشت این محصولات وجود دارند.

صندلی ماساژور Aront اولین انتخاب

شرکت نیکان آسا پرشین بعنوان اولین و بزرگترین نمایندگی مبل و صندلی ماساژور در ایران باید بهترین ها رو برای شما عزیزان فراهم نماید.

از این رو با واردات صندلی ماساژور آرونت در ایران به این هدف بزرگ دست یافته است. چرا که شما ایرانیان عزیز لایق بهترین ها هستید.

مبل ماساژور آرونت از نظر کمی و کیفی در بهترین و بالاترین سطح خود میباشد و این مورد را در عمل نیز ثابت کرده است .

شعب فروش مبل ماساژور Aront

برای رفاه شما عزیزان  و دسترسی بهتر در مناطق مختلف ایران و حتی در شاه راه های اصلی  بین استانی شرکت صندلی ماساژور آرونت نمایندگی فعال دارد و حتی در برخی از شعب مانند مجتمع رفاهی و گردشگری مهر و ماه و نیز مجتمع مهتاب بصورت شبانه روزی سرویس و خدمات ماساژ ارائه میدهد.

علاوه بر این بسیاری از فروشگاه های معتبر اینترنتی نیز با این شرکت همکاری نموده و محصولات ماساژور آرونت را بطور مستقیم از ما دریافت میکنند و خدمت شما عزیزان میرسانند.

لیست شعب فروشگاه های رسمی صندلی ماساژور آرونت (Aront).

برترین صندلی ماساژور

اما چرا کمپانی Aront جزء برترین شرکت های تولید کننده مبل ماساژور در جهان میباشد ؟

جدای از بکارگیری کادر مجرب در طراحی و تولید صندلی ماساژور آرونت ، قابلیت ها و ویژگی هایی در مبل های ماساژور آرونت وجود دارد که آن را از بسیاری برند های دیگر متمایز کرده است.

هوش مصنوعی

در مدل های بروز شده صندلی ماساژور آرونت مانند صندلی ماساژور RT-8800 و یا مبل ماساژور RT-8713 از هوش مصنوعی استفاده شده است .

در تمام صندلی های ماساژور آرونت اسکن کامل و دقیق بدن وجود دارد اما این اطلاعات و داده ها به هوش مصنوعی صندلی ماساژور که در حکم مغز دستگاه میباشد ارسال میشود.

هوش مصنوعی صندلی ماساژور پس از دریافت اطلاعات آنها را تجزیه و تحلیل کرده و سپس با توجه به آن ماساژ مورد نظر شما را اجرا مینماید.

از این رو ممکن است یک نوع ماساژ بر روی بدن دو فرد متفاوت اجرا شود . بطور مثال ممکن است در بدن فرد A گرفتگی در قسمت کمر وجود داشته باشد و در فرد B در ناحیه ساق پا یا گردن.

دستگاه ماساژور تمرکز را بر روی ناحیه ای که با مشکل همراه است قرار میدهد تا اثرات درمانی ماساژ تاثیر خود را بر آن ناحیه بگذارند.

علاوه بر بعد فنی مسائل مربوط به طراحی ظاهری و ویژگی های خاصی که یک صندلی ماساژور میتواند داشته باشد مطرح است.

کمپانی صندلی ماساژور آرونت برای شرکت های بزرگی مانند هواپیمایی امارات صندلی ماساژور طراحی و تولید کرده است و این خود به تنهایی سند خوبی برای اثبات طراحی های بی نظیر این صندلی های ماساژور میباشد .

اولین و بزرگترین نمایندگی مبل و صندلی ماساژور

بهترین قیمت فروش صندلی ماساژور

شرکت نیکان آسا پرشین بعنوان نماینده انحصاری صندلی ماساژور آرونت در ایران همواره سعی بر آن داشته تا بهترین قیمت و شرایط فروش مبل ماساژور را برای شما عزیزان فراهم نماید .

برای اطلاع از قیمت های بروز صندلی ماساژور کلیک نمایید .

شرایط فروش صندلی ماساژور آرونت

فروش نقدی صندلی ماساژور Aront

در این طرح شما با پرداخت قیمت نقدی صندلی ماساژور آرونت شامل تخفیف ویژه میشوید که این تخفیف بسیار قابل توجه میباشد و برای رضایت شما عزیزان در نظر گرفته شده است .

فروش اقساطی صندلی ماساژور Aront

در این طرح شما با پرداخت نیمی از قیمت نقدی صندلی ماساژور و تسویه مابقی آن بصورت اقساطی و بدون بهره میتوانید یک مبل ماساژور حرفه ای را خرداری نمایید .

خدمات پس از فروش صندلی ماساژور

تمام مبل ها و صندلی های ماساژور آرونت زیر تحت پوشش ضمانت شرکت نیکان آسا پرشین میباشند و شامل 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش هستند .

ارسال و نصب رایگان صندلی ماساژور

ارسال و نصب تمام صندلی های ماساژور Aront به سراسر ایران کاملا رایگان میباشد و بر عهده شرکت نیکان آسا پرشین است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo